Seria opóźnionych lotów od Ryanair. Pasażerowie najpierw utknęli na Ławicy, a po wylądowaniu nie otrzymali swoich walizek

Zdarzenie miało miejsce w poniedziałek.
Do redakcji epoznan.pl napisał w tej sprawie pasażer. Miał on 19 sierpnia lecieć na Teneryfę.
- Chodzi o sprawę lotu z dnia 19 sierpnia z Poznania na Teneryfę. Nr lotu RR 7267 miał się rozpocząć o 9:55. Z powodu awarii samolotu( tak nas poinformowali pracownicy linii lotniczej Ryanair ) wylecieliśmy ok 15.00 innym samolotem "Buzz". Po przylocie okazało się, że ponad połowa osób z samolotu nie ma wszystkich bagaży, nie zostały zabrane z Poznania. Osobiście czekamy na wakacjach na jedną z walizek, dwie osoby z naszej rodziny bez ubrań, bez rzeczy osobistych. Mija już doba. Nadal brak informacji o walizce. Wycieczkę organizowało biuro podróży TUI.
Przypomnijmy, że redakcja epoznan.pl informowała w poniedziałek o kilku opóźnionych lotach linii Ryanair, między innymi do Edynburga, czy Mediolanu i Zadaru. Linia lotnicza jednak nie podawała przyczyn opóźnień.
Ryanair informuje - Jeśli Twój lot zostanie opóźniony o dwie godziny lub więcej (w przypadku lotów do 1500 km) lub trzy godziny lub więcej (w przypadku lotów wewnątrz UE powyżej 1500 km i innych lotów od 1500 km do 3500 km), otrzymasz pomoc na lotnisku, w tym kupony na posiłki. Loty mogą zostać odwołane z przyczyn niezależnych od nas, na przykład ze względu na strajki ATC, niekorzystne warunki pogodowe, nagłe sytuacje medyczne itp. Jeśli opóźnienie zostanie wydłużone do następnego dnia, często zapewniamy zakwaterowanie w hotelu i transport między lotniskiem a miejscem zakwaterowania.
Pasażerom również przysługuje odszkodowanie, ale jak zaznacza linia lotnicza - Prawo do rekompensaty za opóźnione loty zależy od kryteriów kwalifikacyjnych. Istnieje tylko niewielka liczba przypadków, w których pasażerowie mają prawo do rekompensaty za odwołane loty.
Najpopularniejsze komentarze