Reklama
Reklama

Piórko Grzegorza Ganowicza

fot. KWP w Poznaniu
fot. KWP w Poznaniu

Do drugiej tury wyborów na prezydenta miasta pozostało dziewięć dni. Na ostatnim półmetku kampanii kandydat PO Grzegorz Ganowicz pokazuje nowy, nietypowy spot wyborczy.

Kandydat PO Grzegorz Ganowicz uzyskał w pierwszej turze wyborów 22,5 proc. głosów, a Ryszard Grobelny 49,5 proc. Dotychczasowy przewodniczący rady miasta walczy jednak wciąż o zwycięstwo. On i jego kontrkandydat liczą na głosy sporej grupy wyborców, którzy głosowali na w pierwszej turze na Tadeusza Dziubę, jacka Bachalskiego czy Jacka Jaśkowiaka.

Siedem dni niezapomnianych muzycznych wrażeń? To musi być CZAS NA TEATR! Pobierz aplikację już teraz i odkryj szczegółowy program: spektakle, koncerty, spotkania i wiele więcej!
REKLAMA


W czwartek w internecie ukazał się nowy spot wyborczy Grzegorza Ganowicza pod tytułem "Poznań to ludzie". Film pokazuje zwykłych mieszkańców miasta. Motywem powtarzającym się w kolejnych scenach jest piórko. Ostatnią z pokazanych w klipie osób jest sam Grzegorz Ganowicz, jedzący spaghetti z plastikowego talerzyka w popularnym poznańskim barze przy ul. Wrocławskiej.

Dla Epoznan.pl komentuje dr Krzysztof Bondyra, socjolog z UAM: - Spot Grzegorza Ganowicza robi wrażenie choćby tym, ze musiał sporo kosztować, gdyż został przygotowany w konwencji profesjonalnych, nowoczesnych reklam. Problemem może być jednak to, że scenariusz tego klipu wyborczego może okazać się nieadekwatny do oczekiwań szerokiego kręgu odbiorców. Materiały reklamowe utrzymane w takiej formule adresowane są do precyzyjnie określonych konsumentów. A zatem zawężenie się do zbyt wąskiej częsci elektoratu może spowodować, iż tego rodzaju film reklamowy nie pozwoli w pełni uzyskać zakładanych rezultatów.

Czy w drugiej turze wyborów prezydenckich weźmie udział większa liczba poznianiaków?

  • 0%
  • 0%
  • 0%
  • 0%

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

2℃
-3℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
17 km
Stan powietrza
PM2.5
24.80 μg/m3
Dobry
Zobacz pogodę na jutro