Znowu problem z dostarczaniem listów w Poznaniu. "Wczoraj otrzymałem listy datowane na 25 i 26 czerwca oraz 3 lipca"
Nasz Czytelnik mieszka na osiedlu Armii Krajowej.
- Czy mogą Państwo zainteresować się sprawą doręczenia listów przez Pocztę Polską? Wczoraj otrzymałem (mieszkam w Poznaniu, na os. Armii Krajowej) 3 listy zwykłe, jeden datowany na 25.06, drugi na 26.06 i trzeci na 3.07. Czy mogliby Państwo się dowiedzieć czy to norma - dostarczanie listów po 1 miesiącu? - prosi nasz Czytelnik, Piotr.
Co na to Poczta Polska? - Zastrzeżenia Klienta niezwłocznie przekazaliśmy regionalnej jednostce Poczty Polskiej nadzorującej pracę placówki pocztowej Poznań 41 - zapewnia nas Biuro Prasowe Poczty Polskiej. - Po przeprowadzonej analizie podjęte zostały stosowne działania mające na celu wyeliminowanie w przyszłości podobnych zdarzeń - dodaje.
Jak zaznaczono, w ostatnich tygodniach "na wskazanym obszarze mogły zaistnieć przejściowe trudności uniemożliwiające osiągnięcie wysokiego poziomu jakości świadczonych usług". - Przyczyną jest wyższa niż standardowa absencja wśród pracowników (chorobowa i przede wszystkim urlopowa). Zapewniamy jednak, że pracownicy placówki starają się zabezpieczyć wszystkie procesy doręczeniowe na jak najwyższym możliwym poziomie, a podjęte przez Spółkę działania naprawcze spowodują w kolejnych tygodniach trwałą poprawę sytuacji. Za wszelkie niedogodności przepraszamy naszych Klientów.
Nie jest to pierwszy raz, gdy Czytelnicy skarżą się na problemy z dostarczaniem poczty z tego urzędu pocztowego (UP Poznań 41 przy ulicy Starołęckiej). Pisaliśmy o tym TUTAJ i TUTAJ.
Najpopularniejsze komentarze