Problem z dostarczaniem korespondencji w Poznaniu. Co na to Poczta Polska?
O sprawie poinformował nas Czytelnik.
- Od końca października Poczta Polska nie dostarcza zwykłych listów do skrzynek pocztowych ( tutaj wymienię przede wszystkim wieżowiec na osiedlu Armii Krajowej w Poznaniu nr 102). Po interwencji na poczcie znajdującej się przy domu kultury Jędruś "Armii Krajowej 100" pan w okienku na moje pytanie o dostarczenie listów opisał sytuację jako zastępstwa i absencję i podał numer do odpowiedniej lokalizacji Poczty odpowiedzialnej za roznoszenie przesyłek - pisze Czytelnik. - Dzwoniąc pod podane numery nie dodzwoniłem się na żaden z nich. Następnym krokiem był telefon na infolinię do Poczty Polskiej. Miła pani odpowiedziała, że jedynie mogę złożyć skargę. Każdy miesiąc to list (prąd ,gaz, etc.). Wrzucony do skrzynki informuje petenta o opłatach i terminach. Tutaj sytuacja nie pozwala na weryfikację, ponieważ nie ma w ogóle listów. Osobiście sam otrzymałem list za potwierdzeniem odbioru od operatora prądu wzywający mnie do zapłaty. Co pokazuje, że zwykły list, który winien być w skrzynce na listy, po prostu nie dotarł - dodaje.
Skontaktowaliśmy się z Pocztą Polską. - W UP Poznań 41, doręczającym na obszarze wskazanego osiedla, borykamy się z absencjami chorobowymi, co w efekcie wywołuje przejściowe problemy z doręczaniem korespondencji - informuje biuro prasowe. - W sytuacji nagłych i nieplanowanych absencji wśród pracowników, podejmowane są działania zaradcze, uruchamiane zastępstwa oraz wsparcie innych pracowników - dodaje. - Za powstałe utrudnienia w realizacji doręczania korespondencji bardzo przepraszamy i dodatkowo informujemy, że kadra nadzoru UP Poznań 41 dołoży wszelkich starań, aby wyeliminować wszelkie nieprawidłowości.
Najpopularniejsze komentarze