Poznańska marka odzieżowa chce otwierać sklepy w całej Polsce. Ma nowego inwestora

Grupa Immobile przejęła większościowy pakiet udziałów w marce Laurella.
Marka zamierza otwierać swoje sklepy w całym kraju. Dotychczas dysponowała trzema butikami w Poznaniu, Krakowie i Warszawie, a sprzedaż opierała się głównie na kanale internetowym. W ostatnich dniach Laurella założona przez małżeństwo Marcina i Laurę Vogel poinformowała w mediach społecznościowych o planie ekspansji na polskim rynku. W najbliższym czasie ubrania Laurella pojawiać się będą w sklepach Quiosque zlokalizowanych w 12 centrach handlowych. Ma to być rozwiązanie przejściowe - obowiązujące do końca sierpnia.
- W tym okresie Laurella aktywnie poszukuje nowych, własnych lokalizacji w różnych galeriach handlowych - zapewnia marka. Z doniesień Pulsu Biznesu wynika, że większościowym udziałowcem marki została niedawno Grupa Kapitałowa Immobile, która ma pod swoimi skrzydłami m.in. sklepy Quiosque. Przejęcie ma pozwolić Laurelli na rozwój, w tym - otwieranie kolejnych sklepów stacjonarnych.