Logo miasta: pierwsze zniszczenia
Prezentacja nowego logo miasta Poznania odbiła się szerokim echem wśród mieszkańców Poznania. Ilość komentarzy w naszym portalu w temacie POZnan* - Miasto know-how przekroczyła 270 wypowiedzi.
Wśród komentarzy pojawiały się te pozytywne: wypowiedź Kormorana - "Mi się podoba. A logo, hasło i cała kampania ma być zrozumiałe i podobać się nie wam - poznaniakom tylko całej reszcie świata.", EMAEMA - "Bardzo dobra kampania, skoro Poznań ma wielkie tradycje w przedsiębiorczości to trzeba je promować i tyle.".
Więcej było jednak tych negatywnych: komentuje użytkownik Tej - "Nieciekawe, delikatnie mówiąc. Kojarzy mi się to tak : "Miasto knot-ów" Jestem Poznaniakiem od 28 lat i zupełnie inaczej pojmuję moje miasto.", Pyrek dodaje - " Popatrzcie na logo Wrocławia, Gdyni czy Bydgoszczy. Co to ma być? Bardziej podobało mi się hasło: "Poznań miasto warte Poznania" - było dwuznaczne".
Byli także tacy, którzy podchodzili realistycznie do nowej promocji miasta, czego przykładem jest komentarz dodany przez Realiste - "Najlepsze jest to, że ten napis nie przetrwa pewnie nawet najbliższej nocy... Najpóźniej w sobotę rano będzie już uszkodzony." Realista trafił w sedno. Nowe logo POZnan* - Miasto know how ustawione na placu Wolności stało się atrakcja turystyczną miasta. Poznaniacy oraz turyści fotografują się na tle nowego logo, wykorzystują je jako ławki. Pierwsze efekty już widać. Po kilkunastu dniach od prezentacji logo, chwili czasu nie przetrwała litera "O". Pierwsze pęknięcie na awersie i rewersie zostały już naprawione.