Poznań rusza z ogólnopolską kampanią reklamową
Poznań najlepszym miejscem do inwestowania - taki przekaz już od środy popłynie do odbiorców w całym kraju. Ruszyła ogólnopolska kampania reklamująca stolicę Wielkopolski jako miasto sprzyjające wielkim inwestycjom.
Spot reklamujący Poznań jest prosty i oczywisty w swoim przesłaniu: "Poznań - know how".Pokazuje miasto z lotu ptaka, wyszczególniając największe poznańskie przedsiębiorstwa. Natomiast lektor jednoznacznie charakteryzuje Poznań: Szukasz idealnego miejsca na inwestycje? Szukasz wysokiej klasy specjalistów? Wielu już znalazło. Reklamówka nie zawiera żadnych tradycyjnych symboli miasta - jest skierowana do wybranej grupy odbiorców i zawiera to, co najbardziej ich interesuje, bez jakichkolwiek niepotrzebnych ozdobników i zbędnych szczegółów.
Kto więc jest głównym adresatem spotu reklamującego Poznań? Odbiorca specyficzny, biznes, inwestorzy, osoby kształtujące opinię publiczną - wyjaśnia dyrektor Biura Obsługi Inwestora i Promocji Inwestycji Urzędu Miasta. Dlatego również wybór środków przekazu nie jest przypadkowy. Spot będzie emitowany jedynie na antenie telewizji TVN24. Premiera reklamówki odbędzie się już w środę.
Nowa reklamówka to logiczny ciąg tego, co było wiosną - mówi Sebastian Bedekier - wtedy promowaliśmy Poznań jako miasto akademickie, zachęcaliśmy do studiowania w Poznaniu. Teraz przekonujemy kończących studia, że w Poznaniu jest świetna praca, że Poznań to doskonałe miejsce do inwestowania - mówi Bedekier.
Nowy spot reklamujący Poznań trwa pół minuty. Pomysł na nową reklamówkę wyszedł z Biura Obsługi Inwestora i Promocji Inwestycji Urzędu Miasta.
Zobacz nową reklamę Poznania w załączonym pliku video!