Nie działa winda w bloku. Musieli wnosić na czwarte piętro córkę poruszającą się na wózku inwalidzkim. Nastąpił zwrot akcji w tej sprawie
Chodzi o blok przy ul. Dąbrowskiego 29 w Poznaniu.
Redakcja epoznan.pl informowała w poniedziałek o trudnej sytuacji rodziny mieszkającej na czwartym piętrze osobą z niepełnosprawnością. W bloku zepsuła się winda, przez co ojciec córki był zmuszony codziennie ściągać córkę, będącą na wózku inwalidzkim, po schodach do mieszkania na czwartym piętrze. Jak relacjonowała mieszkanka, winda uległa awarii już 22 grudnia, a mieszkańcy mieli otrzymać informację od administracji, że podczas świąt nie da się tej sprawy załatwić, ponieważ i tak serwis windowy musi zamówić części.
Redakcja epoznan.pl kontaktowała się w tej sprawie z serwisem windowym, okazało się, że dopiero w miniony poniedziałek mieli otrzymać od administracji zlecenie na zamówienie części i naprawę windy, co potwierdził pracownik serwisu - Dopiero dziś otrzymaliśmy zlecenie od administracji. Zamówiliśmy już części do winy. Są one dość kosztowne, dlatego zawsze musimy poczekać na zlecenie administracji. Części mają przyjść do nas jutro lub pojutrze, jak tylko będziemy je już mieli, rozpoczniemy naprawę windy. Myślę, że do końca tego tygodnia powinna być naprawiona, jeśli części okażą się dobre - wytłumaczył pracownik serwisu wind.
W środę do redakcji epoznan.pl wpłynęła w tej sprawie wiadomość od mieszkanki bloku - Dzień dobry, naprawy trwają. Jest deklaracja, ze skończą się do końca tygodnia. Państwa interwencja bardzo pomogła.
Zgodnie z obietnicą, mieszkańcy będą mogli korzystać z windy już na koniec tygodnia. Taką deklarację w rozmowie z epoznan.pl złożył również pracownik serwisu.