Reklama

Waga w poznańskim Lidlu oszukuje? "Jestem bardzo rozczarowana"

Zdjęcie ilustracyjne, archiwum | fot. Daniel
Zdjęcie ilustracyjne, archiwum | fot. Daniel

Klientka po powrocie do domu zważyła zakupione produkty. Co robić, kiedy zauważymy takie nieprawidłowości?

Sytuację opisuje nasza Czytelniczka, która 6 września robiła zakupy w jednym ze sklepów Lidl w Poznaniu. "Chciałam zwrócić Państwu uwagę na ważenie produktów przy kasie w Lidlu na ul. Wejherowskiej. Paragon sprawdziłam jeszcze w Lidlu, bo istotne było dla mnie, czy naliczone zostały stosowne rabaty na kartę dużej rodziny. W domu zaczęłam się zastanawiać jak to jest możliwe, aby 1 cytryna, 1 pietruszka (korzeń) ważyły (każda) ponad 40dkg. Sprawdziłam jeszcze parę produktów zakupionych na wagę (batat, nektarynki, ogórki) i okazało się, że wszędzie było dodane ok 20dkg... można powiedzieć, że to parę złotych, ale pomnożone przez licznych klientów daje pewną różnicę" - napisała. "Jestem bardzo rozczarowana i nie wiem, czy z tym udać się do kierownictwa Lidla, czy też do PIH. Zawsze można podważyć moją teorię, bo jest już po fakcie, ale wagi w sklepie warto posprawdzać" - dodała.

Poprosiliśmy o komentarz sieci w tej sprawie.

"Chcielibyśmy poinformować, że Lidl Polska operuje na polskim rynku od ponad 20 lat, zawsze działając zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Naszą misją jest zapewnianie społeczeństwu wysokiej jakości produktów w niskiej, lidlowej cenie, wytworzonych w sposób zrównoważony. Działamy w oparciu o sprawdzone procedury wypracowane przez naszą sieć, a nasze placówki regularnie poddawane są restrykcyjnym kontrolom w terminach ustawowych. Kontrole przeprowadzane są zarówno przez organy wewnętrzne, jak i zewnętrzne" - informuje Aleksandra Robaszkiewicz z Lidl Polska.

"Dla sklepu wskazanego w zapytaniu legalizacja wag przy kasach liniowych jest ważna do 28.09.2024 r. Wszystko, co się dzieje pomiędzy legalizacjami i odbiega od normy, powinno być zgłaszane jako nieprawidłowość do serwisów. Zajmujemy się weryfikacją zgłoszenia" - zapewnia.

"W sytuacji, gdy klient zauważy nieprawidłowości powinien natychmiast to zgłosić do pracownika sklepu bądź na adres: [email protected]. Każde zgłoszenie jest indywidualnie rozpatrywane" - dodaje.




Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

Alert RCB trafił do mieszkańców ośmiu wielkopolskich powiatów. Chodzi o warunki pogodowe
16℃
5℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
19 km
Stan powietrza
PM2.5
12.80 μg/m3
Bardzo dobry
Zobacz pogodę na jutro