Reklama

Chata Polska świętuje jubileusz 25-lecia i wprowadza nowe logo!

Nowe Logo Chaty Polskiej
Nowe Logo Chaty Polskiej

Chata Polska świętuje jubileusz 25-lecia i wprowadza nowe logo!

Po 25 latach działania na polskim rynku Chata Polska - sieć marketów spożywczych, zdecydowała się na zmianę logo. Na sklepach zaczną stopniowo pojawiać się nowe szyldy: nowocześniejsze, lżejsze, za to bez tradycyjnej łowiczanki w pasiastej spódnicy. Jednocześnie modernizacji ulegnie aranżacja wnętrz i organizacja sklepów.

W CHACIE POLSKIEJ KUPUJE PONAD 3,5 MLN KLIENTÓW

Zmiana zbiega się z jubileuszem 25-lecia istniejącej od 1997 roku sieci, która dzisiaj składa się z 370 sklepów działających w siedmiu województwach zachodniej i północnej Polski. W sklepach Chaty Polskiej codzienne zakupy robi 3,5 mln osób ceniących sobie tradycyjną, polską żywność: świeżą, pochodzącą od lokalnych producentów i dostawców. Firma doceniana jest przez swoich klientów przede wszystkim za owoce i warzywa, znakomite pieczywo oraz świeże mięso i wędliny sprzedawane w tradycyjnej formie zza lady.

Chata Polska to sieć sklepów, których właściciele reprezentują w 100% kapitał polski. Za jakość oferowanych towarów ręczą swoim nazwiskiem. Szczycą się działalnością na rzecz społeczności lokalnych i integracji sąsiedzkiej.

- Pierwszym sklepem działającym pod szyldem Chaty Polskiej był market na poznańskim Osiedlu Chrobrego. Kiedy z perspektywy lat patrzę na rozwój sieci - mówi dyrektor zarządzająca Chaty Polskiej Joanna Bytner - dochodzę do wniosku, że o naszym sukcesie przesądziło nastawienie na zadowolenie klientów, którzy codziennie u nas robią zakupy, a także rozsądne inwestowanie w rozwój sieci i w ludzi, od których zależy wszystko!

ODMŁODZENIE MARKI

Odświeżenie szyldu zostało poprzedzone analizą zmian w trybie życia polskich rodzin i młodszego pokolenia. Chata Polska spodziewa się, że modernizacja przyciągnie do sklepów nowe pokolenie konsumentów. Nowe logo zachowa dotychczasową kolorystykę zaczerpniętą z tradycyjnego stroju łowickiego. Pojawi się ona na nowoczesnych kształtach nawiązujących do markiz na straganach czy sklepach.

- Młodzi klienci wymagają nowego języka, nowych sposobów komunikacji, również wizualnej. Nowe logo, lekki, świeży i nowoczesny design to sposób, w jaki marka chce powiedzieć młodszym konsumentom, że posiada ofertę właśnie dla nich - mówi Maciej Mitoraj, dyrektor ds. komercyjnych, odpowiedzialny w firmie za rebranding i tzw. remodelling.

POSZERZENIE ASORTYMENTU

Wraz ze zmianą brandingu i wprowadzeniem nowej aranżacji wnętrz nastąpi też modernizacja sal sprzedaży i rozwinięcie asortymentu. Już teraz obok polskich, lokalnych produktów, na półkach znaleźć można oryginalne produkty z różnych regionów świata, np. makarony i przetwory prosto z Toskanii. Chata Polska wprowadza też ofertę dań gotowych własnej produkcji. Do firmy należy rodzinna manufaktura cateringowa ABC Kuchni, która codziennie dostarcza do wybranych sklepów świeże dania najwyższej jakości. Naturalne, bez sztucznych dodatków dania z ABC Kuchni można kupić na wynos dla całej rodziny, a pojedyncze, gotowe porcje zabrać np. do pracy, na piknik, wyjazd czy na uczelnię. Istotną częścią oferty jest świeże pieczywo z własnej Piekarni Maciejewski.

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

Jest kolejne ostrzeżenie IMGW. Nawet drugiego stopnia!
15℃
7℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
26 km
Stan powietrza
PM2.5
8.40 μg/m3
Bardzo dobry
Zobacz pogodę na jutro