Punkt Obsługi Klienta ZTM z Dworca Rataje w zmienionej lokalizacji. Gdzie go szukać?
Zmiany wprowadzone zostaną od poniedziałku.
W celu zwiększenia możliwości obsługowych dla pasażerów z rejonu Rataj oraz dojeżdżających do Dworca Rataje - od poniedziałku (29 sierpnia) Punkt Obsługi Klienta ZTM z Dworca Rataje zostanie otwarty w zmienionej, tymczasowej lokalizacji - w budynku Tarasy Warty przy ulicy Na miasteczku 12/17 - poinformował Bartosz Trzebiatowski, rzecznik ZTM.
Punkt będzie czynny w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 20:00.
Jak zapewnia rzecznik, klienci w tymczasowym POK Dworzec Rataje będą mogli liczyć na pełny zakres usług, czyli:
- doładowywanie kart PEKA: kupno biletów okresowych lub doładowanie tPortmonetki,
- kupno biletów tradycyjnych w formie papierowej,
- składanie wniosków o wydanie imiennej karty PEKA oraz odbiór imiennej karty PEKA,
- kupno karty PEKA na okaziciela,
- zapisywanie uprawnień do przysługujących ulg w transporcie publicznym na imiennej karcie PEKA,
- opłacanie opłat dodatkowych,
- informowanie o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym, systemie PEKA, objazdach, promocjach,
- otrzymywanie biletu zastępczego na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA,
- obsługę oferty PEKA Firma.