Reklama
Reklama

Kontrowersyjne billboardy także w Poznaniu. "W głowie mi się to nie mieści"

fot. Agnieszka

Producent rajstop tym razem stawia na fotografię zniszczonych lalek i antywojenne hasło.

- Codziennie rano stojąc na światłach w drodze do szkoły dzieci przed moimi oczami staje taka oto reklama rajstop - napisała do nas Czytelniczka Agnieszka. - W czasie wojny, reklamują rajstopy zdjęciem wyciągniętym z muzeum Auschwitz. W głowie mi się to nie mieści - napisała.

Takie same billboardy, ze zdjęciem roztrzaskanych lalek i hasłem "Adrian / Hipokryzja rodzicielką wojen i tyranów" pojawiły się w całej Polsce. Ich pomysłodawcą jest firma Adrian produkująca rajstopy. Od lat firma słynie z kontrowersyjnych kampanii, w których pokazywano już alkoholiczkę czy ofiarę przemocy domowej.

Właścicielka firmy w rozmowie z Gazetą Wyborczą przyznała, że pomysł na tegoroczną kampanię był zupełnie inny, ale wojna w Ukrainie zmieniła wszystko. Dlaczego na billboardzie pojawia się nawiązanie do hipokryzji? Bo zdaniem szefowej Adriana hipokryzją jest brak reakcji na wcześniejsze konflikty - w Syrii czy Aleppo, czego skutkiem jest obecna sytuacja w Ukrainie. Lalki mają symbolizować krzywdę ukraińskich dzieci. Na plakacie nie ma rajstop. To pierwszy raz w historii kampanii, gdy samego produktu w niej nie ma.

Reklama

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

16℃
7℃
Poziom opadów:
1.5 mm
Wiatr do:
22 km
Stan powietrza
PM2.5
9.23 μg/m3
Bardzo dobry
Zobacz pogodę na jutro