Warta Poznań znalazła sponsora strategicznego. Jego logo znajdzie się na koszulkach
W piątek poznaliśmy nowego sponsora strategicznego Warty Poznań.
Jesienią na koszulkach Zielonych pojawił się kod QR, prowadzący do strony zachęcające do współpracy z klubem. Wiosną centralne miejsce na trykotach zajmie logo firmy TOTALbet. Podpisana właśnie umowa będzie ważna co najmniej do końca sezonu 2020/21.
- Bardzo się cieszę z tej umowy i pozyskania sponsora strategicznego dla Warty Poznań. Przez ostatnie półtora roku wprowadziliśmy wiele zmian w klubie, ale brakowało nam sponsora, którego logo moglibyśmy prezentować w centralnym miejscu koszulek meczowych. Udało nam się pozyskać firmę TOTALbet i jesteśmy z tego powodu bardzo szczęśliwi - mówił Bartłomiej Farjaszewski, właściciel Warty Poznań S.A. - Używając języka z branży naszego sponsora: wierzę w to, że został dostrzeżony dobry kurs Warty Poznań, cieszymy się, że TOTALbet postawił na nas i mamy nadzieję, że szybko okaże się, iż był to dobry typ - dodał.
- Z tytułem sponsora strategicznego wiąże się duża odpowiedzialność, zwłaszcza gdy dotyczy to klubu z takimi tradycjami, jak Warta Poznań. Cieszymy się, że dołączamy do Zielonej Rodziny. Mam nadzieję na wspólny rozwój i że wkrótce razem zagramy w Ekstraklasie - stwierdził z kolei wiceprezes zarządu TOTALbet Zakłady Bukmacherskie Marcin Giera.
Firma działa na polskim rynku bukmacherskim od 2017 roku. Wkrótce zaprezentowane mają być specjalne promocje dla kibiców Warty i szersza oferta na jej mecze.
Warta spędza przerwę zimową na fotelu lidera Fortuna I Ligi. Rozgrywki zostaną wznowione na przełomie lutego i marca.