blog background
 
develor: Develor - Blog o Customer experience management
customer experience,mapa podróży klienta,szkolenia obsługa klienta
metka_epoznan
Develor - Customer experience management
ok
0
not ok
0
liczba odsłon: 35

Customer experience, podobnie jak każde zjawisko biznesowe, zostało zakłócone w ciągu ostatnich lat. Startupy starają się dostosować zadowolenie klientów i wartości marki, a rewolucja SaaS zmieniła podejście, pomiar i wycenę cyklu życia klienta. Klienci są teraz bardziej niż kiedykolwiek atutem firmy.



Od pewnego czasu doświadczenie klienta przeszło dramatyczną transformację. Początkowa obietnica przechodzi od pomagania firmom w zachwianiu, przekształcaniu i utrzymywaniu klientów w tym, czym jest dzisiaj, koncentrując się głównie na dostosowaniu strategii, procesów i kultury do oczekiwań użytkowników w zakresie cyklu życia.


Czym dokładnie jest customer experience?


Prawdziwa definicja doświadczenia klienta

Customer Experience (CX) to postrzeganie przez klienta ich racjonalnej, fizycznej, emocjonalnej, podświadomej i psychologicznej interakcji z dowolną częścią organizacji.

Zrozumienie koncepcji

"Doświadczenie klienta" stało się bardzo popularną frazą w ostatnich latach, ale podobnie jak w przypadku "innowacji" i "projektu", trudno jest znaleźć jasną, powszechnie stosowaną definicję, mimo że wiele firm postrzega poprawę swojej CX jako konkurencyjnego wyróżnika. .

Doświadczenie klienta to dzisiejszy business benchmark
W jaki sposób pojawienie się mediów społecznościowych i interaktywna informacja zwrotna w czasie rzeczywistym za pośrednictwem Internetu pozwala każdemu klientowi budować i oczekiwać relacji z firmą, a nie tylko punkty kontaktowe.

Customer experience jest problemem związanym z kulturą
CX jest w trakcie redefiniowania. To nie oprogramowanie automatyzuje zaangażowanie lub przewiduje, na co klient powinien lub nie powinien zwracać uwagi.

Najlepsze blogi i media dla klientów

Blog Forrester

Blog z ofertą dla profesjonalistów z działu Customer Experience.

Sieć Customer Experience

Sieć CX zapewnia globalną obsługę klienta, usługi, wiedzę, marketing oraz liderów marketingu o wysokiej jakości treści, w tym profesjonalne raporty rynkowe, filmy CX TALK, wywiady branżowe, infografiki, studia przypadków, podcasty i wiele innych.

Blog Clarabridge

Pełen praktycznego wglądu, ten blog znajduje się na rozdrożu pomiędzy społecznością, technologią, doświadczeniem klienta, marketingiem i empatią.

Blog Satmetrix

Bardzo przydatny zasób dla wszystkich rzeczy związanych z klientem. Szczególnie koncentruje się na podróży klienta.

Blog 360Connext

Jak podkreśla Jeannie Walters, ten blog dotyczy "wszystkich tych magicznych doświadczeń", które nie docierają magią.

Blog Metryka osób

Blog zarządzania CX.
 
WASZE KOMENTARZE
DODAJ KOMENTARZ | Jesteś niezalogowany, Twój nick będzie poprzedzony ~zaloguj | zarejestruj
Liczba znaków do wykorzystania: 1000
codeimgNie jesteś anonimowy, Twoje IP zapisujemy w naszej bazie danych. Dodając komentarz akceptujesz Regulamin Forum
Do poprawnego działania mechanizmu dodawania komentarzy wymagane jest włączenie obsługi ciasteczek.
Zdjęcie: jovanka