Wyjątkowa akcja poznańskiej galerii. "Nie oceniaj, poznaj!"
Klientów będą obsługiwać wyjątkowi praktykanci.
W dniach 12-21 marca 2025 roku w stacjonarnych punktach sprzedaży Many Mornings odbywają się praktyki zawodowe dla osób z zespołem Downa. To część ogólnopolskiej inicjatywy marki z okazji Światowego Dnia Zespołu Downa, mającej na celu przełamywanie stereotypów oraz wspieranie osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy.
Osoby z zespołem Downa często spotykają się z barierami na rynku pracy. Inicjatywa organizowana przez Many Mornings w Posnanii pozwoli im zdobyć cenne doświadczenie zawodowe. "Przedsięwzięcie odbywa się w ramach programu aktywizacji zawodowej dla osób z Zespołem Downa pod hasłem - Nie oceniaj, poznaj! Praktykanci, wspierani przez opiekunów i doświadczonych pracowników, będą obsługiwać klientów, dbać o ekspozycję i rozwijać swoje kompetencje w realnym środowisku handlowym. To nie tylko praktyczna nauka, ale także okazja do budowania relacji i wzajemnego zrozumienia"- informuje Marlena Hebda, rzeczniczka CH Posnania.
Każdy może wesprzeć tę inicjatywę. Wystarczy odwiedzić wyspę Many Mornings w Posnanii i spotkać się z praktykantami. "W czasie trwania programu, przy każdym zakupie u praktykanta klienci otrzymają limitowaną parę skarpetek Many Mornings stworzoną specjalnie na tę okazję. Ponadto, 21% dochodu ze sprzedaży w dniach 12-21 marca zostanie przekazane na rzecz Fundacji Oczami Brata, która wspiera osoby z niepełnosprawnościami w ich drodze do samodzielności"- dodaje rzeczniczka.
"Posnania jest miejscem przyjaznym i dostępnym dla wszystkich. Cieszymy się, że wartości te dzielimy z obecnymi u nas markami i wspólnie realizujemy przedsięwzięcia adresowane do osób z niepełnosprawnościami. Od lat podejmujemy działania na rzecz poprawy dostępności, zapewniając każdemu odwiedzającemu komfortowe warunki zakupów i spędzania wolnego czasu. Akcja Many Mornings pokazuje, że przestrzenie handlowe są także otwartym i dostępnym środowiskiem pracy dla osób z niepełnosprawnościami, wspierając ich aktywizację zawodową i integrację społeczną" - mówi Agnieszka Juszkis, Dyrektor Marketingu Posnanii.