Reklama
Reklama

Jest akcja i apel Veolii. Chodzi o jeden nawet stopień

zdjęcie ilustracyjne, archiwum | fot. Veolia
zdjęcie ilustracyjne, archiwum | fot. Veolia

Veolia rozpoczyna trzecią edycję kampanii edukacyjnej.

12 listopada Veolia Polska rozpoczęła trzecią edycję kampanii edukacyjnej "Stopień mniej znaczy więcej". Celem projektu jest zwiększenie świadomości ekologicznej społeczeństwa, z naciskiem na korzyści płynące z obniżenia temperatury w pomieszczeniach podczas sezonu grzewczego.

TEJ! Zasługujesz na jesienny relaks. Linea Mare***** nad morzem to idealne miejsce na wypoczynek wśród sosnowych lasów. Odkryj spokój i komfort w wyjątkowym otoczeniu.
REKLAMA

"Kampania "Stopień mniej znaczy więcej" pokazuje, że każdy z nas ma realny wpływ na przyszłość klimatu. Proste działanie, jak obniżenie temperatury w pomieszczeniu o jeden czy dwa stopnie, może przynieść korzyści nie tylko środowisku, ale także naszemu zdrowiu. Jako Veolia chcemy inspirować do świadomego korzystania z energii i wspólnie budować zrównoważoną przyszłość" - mówi Luiz Hanania, prezes zarządu i dyrektor generalny Grupy Veolia w Polsce.

Prezydent Poznania Jacek Jaśkowiak po raz kolejny objął kampanię swoim patronatem. Podobnie jak w roku ubiegłym partnerem tej edycji jest Grupa Mokate, jeden z największych producentów kawy rozpuszczalnej i herbaty w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech. "Uważam, że dbałość o naszą planetę zaczyna się od drobnych zmian w codziennym życiu. Nawet niewielkie dostosowanie komfortu cieplnego może mieć pozytywny wpływ na otoczenie. Takie małe gesty nie tylko pomagają chronić środowisko, ale także sprzyjają naszemu samopoczuciu i zdrowiu" - mówi dr Adam Mokrysz, prezes zarządu Grupy Mokate.

Tegoroczna edycja kampanii podkreśla realne korzyści płynące z obniżania temperatury w pomieszczeniach. "Zmniejszenie jej zaledwie o 2 C może przynieść wymierne korzyści dla klimatu, redukując emisję CO2 nawet do około 10%. Jednocześnie utrzymanie niższej temperatury w pomieszczeniach ma pozytywny wpływ na nasze zdrowie - poprawia samopoczucie, zwiększa komfort snu oraz redukuje ryzyko wystąpienia chorób układu oddechowego, co jest szczególnie ważne w okresie jesienno-zimowym"- przekazuje Veolia.

Twórcy kampanii podkreślają, że przegrzewanie pomieszczeń prowadzi do marnowania cennej energii, co negatywnie wpływa na środowisko, klimat i całą planetę. Każdy może podjąć kroki, które pozwolą zachować komfort cieplny, a jednocześnie ograniczyć zużycie energii.

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

Trudne warunki na drogach w regionie. Jest ślisko, miejscami występują mgły. Spadł też pierwszy śnieg!
7℃
2℃
Poziom opadów:
0.2 mm
Wiatr do:
18 km
Stan powietrza
PM2.5
17.30 μg/m3
Dobry
Zobacz pogodę na jutro