Netia przeprosiła za brak indywidualnego podejścia do klientów. Chodzi o mieszkańców kamienicy przy Kraszewskiego, którzy mieli operatorowi zwrócić nieistniejące już modemy
Wracamy do sprawy mieszkańców kamienicy przy Kraszewskiego, która spłonęła minionej soboty.
Jeden z mieszkańców w imieniu swoim oraz sąsiadów szukał pomocy w sprawie zakończenia świadczenia usług od Netii, o czym informowaliśmy tutaj. Z przyczyn niezależnych od nich musieli zrezygnować z usług. W piśmie do Netii mieszkaniec opisał szczegółowo sytuację losową w jakiej się znaleźli. Jednak odpowiedź od konsultanta była zatrważająca, operator domagał się zwrotu modemu, który po prostu spłonął w pożarze. Kara za brak zwrotu modemu miała wynosić nawet 2000 złotych!
Redakcja epoznan.pl otrzymała w sobotę wiadomość od rzecznika prasowego Netii - W nawiązaniu do artykułu na temat ofiary pożaru, przesyłam poniżej nasze stanowisko. Opisana sytuacja absolutnie nie powinna mieć miejsca i serdecznie za nią przepraszamy. Doszło do błędu, którego główną przyczyną był brak indywidualnego podejścia ze strony naszego Konsultanta. Współczujemy ofiarom tragedii w Poznaniu i oczywiście gwarantujemy, że Osoby te nie poniosą żadnych kosztów rezygnacji oraz związanych z brakiem zwrotu sprzętów.
Najpopularniejsze komentarze