Reklama
Reklama

Nowe informacje w gablotach na poznańskich na przystankach. Również w języku angielskim i ukraińskim

Zdjęcie ilustracyjne, archiwum | fot. MTP
Zdjęcie ilustracyjne, archiwum | fot. MTP

Dotyczą zakupu biletów.

Zarząd Transportu Miejskiego opracował nowy wzór informacji dotyczącej zakupu biletów jednorazowych i krótkookresowych w formie elektronicznej. Jak przekazano, vademecum będzie sukcesywnie umieszczane w gablotach na przystankach na liniach ZTM Poznań.

Boże Narodzenie w Linea Mare to spokojny, rodzinny czas nad morzem: kolędy, radość dzieci czekających na Mikołaja i wieczorny relaks 350 m do plaży - Święta, które zapamiętasz.
REKLAMA

"Informacja obejmuje nie tylko aplikacje mobilne na smartfony takie jak: skycash, GoPay, jakdojade.pl, moBilet, zbiletem.pl i mPay. Pasażer może się również dowiedzieć o możliwości zakupu biletu zbliżeniowo, za pomocą karty płatniczej, w terminalu znajdującym się w pojeździe" - zapowiada Bartosz Trzebiatowski, rzecznik ZTM.

Przy aplikacjach zostały zamieszczone kody QR, tak żeby maksymalnie ułatwić ich ewentualne pobranie. Wystarczy zeskanować kod smartfonem żeby szybko i łatwo uzyskać dostęp do wybranej opcji. Poza językiem polskim informacja została przygotowana także w języku angielskim i ukraińskim.

"W ostatnim czasie pojawiają się przypadki okazywania przez pasażerów biletów kupionych przez aplikację w postaci fotografii lub zrzutu z ekranu. Przypominamy, że fotografia lub zrzut ekranu zgodnie z Regulaminem kontroli nie stanowi ważnego biletu, nawet jeśli dokonaliśmy prawidłowego zakupu. W ten sposób narażamy się na opłatę dodatkową. Bilet jednorazowy kupiony za pomocą aplikacji w telefonie komórkowym należy podczas kontroli okazać w tejże aktywnej aplikacji, wyświetlanej na ekranie smartfona" - dodaje rzecznik.

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

4℃
0℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
14 km
Stan powietrza
PM2.5
13.10 μg/m3
Dobry
Zobacz pogodę na jutro