Nowe informacje w gablotach na poznańskich na przystankach. Również w języku angielskim i ukraińskim
Dotyczą zakupu biletów.
Zarząd Transportu Miejskiego opracował nowy wzór informacji dotyczącej zakupu biletów jednorazowych i krótkookresowych w formie elektronicznej. Jak przekazano, vademecum będzie sukcesywnie umieszczane w gablotach na przystankach na liniach ZTM Poznań.
"Informacja obejmuje nie tylko aplikacje mobilne na smartfony takie jak: skycash, GoPay, jakdojade.pl, moBilet, zbiletem.pl i mPay. Pasażer może się również dowiedzieć o możliwości zakupu biletu zbliżeniowo, za pomocą karty płatniczej, w terminalu znajdującym się w pojeździe" - zapowiada Bartosz Trzebiatowski, rzecznik ZTM.
Przy aplikacjach zostały zamieszczone kody QR, tak żeby maksymalnie ułatwić ich ewentualne pobranie. Wystarczy zeskanować kod smartfonem żeby szybko i łatwo uzyskać dostęp do wybranej opcji. Poza językiem polskim informacja została przygotowana także w języku angielskim i ukraińskim.
"W ostatnim czasie pojawiają się przypadki okazywania przez pasażerów biletów kupionych przez aplikację w postaci fotografii lub zrzutu z ekranu. Przypominamy, że fotografia lub zrzut ekranu zgodnie z Regulaminem kontroli nie stanowi ważnego biletu, nawet jeśli dokonaliśmy prawidłowego zakupu. W ten sposób narażamy się na opłatę dodatkową. Bilet jednorazowy kupiony za pomocą aplikacji w telefonie komórkowym należy podczas kontroli okazać w tejże aktywnej aplikacji, wyświetlanej na ekranie smartfona" - dodaje rzecznik.



Najpopularniejsze komentarze