Grochowska: automat biletowy "połyka" pieniądze i nie drukuje biletów. "To jest jakiś dramat!"
Do epoznan.pl zwrócił się sfrustrowany Czytelnik, który kolejny raz wrzucił do maszyny monety i nie otrzymał biletu.
W czwartek po godzinie 15:00 napisał do redakcji - To jest dramat! Po raz kolejny nie działają biletomaty na przystankach tramwajowych. Notorycznie na przystanku Grochowska jest zablokowany biletomat i nie można kupić biletu, nie przyjmuje banknotów lub wyrzuca monety. Jak już się uda, że biletomat działa to połknie pieniądze i zostaje od razu zablokowany. Dzisiaj jadąc do pracy 3 razy próbowałam kupić bilet w różnych miejscach, przy przystanku Rondo Kaponiera oraz na Moście Teatralnym. Każdy z nich był zablokowany, a co najlepsze wsiadając w tramwaj na Moście Teatralnym opcja kupna biletu w tramwaju także była zablokowana. Miasto powinno coś z tym zrobić, a nie cały czas utrudniają mieszkańcom życie. Nie każdy posiada konto w banku, nie jest to obowiązkiem, a kontrolerzy w tramwajach zadowoleni bo dadzą ludziom mandaty. Jestem ciekawa, czy miasto ma coś do powiedzenia w tym temacie i czy rozwiąże ten problem tak, aby ułatwić mieszkańcom korzystanie z komunikacji miejskiej!
Udało nam skontaktować się z pracownicą ZTM, która zapytała nas o numer automatu biletowego - Ten automat jest obsługiwany przez Mennicę Polską w Warszawie, muszą państwo z nimi skontaktować się. Infolinia jest czynna do godziny 18:00.
Mimo wielu prób połączeń, nie udało nam się skontaktować z Mennicą Polską w Warszawie. Jednak warto pamiętać, że każdą awarię biletomatu lub zwrot pieniędzy można zgłaszać zarówno drogą mailową jak i dzwoniąc do Mennicy Polskiej.
Do podobnej sytuacji doszło w 2015 roku na Królowej Jadwigi. Tam również miała miejsce awaria biletomatu, drukował on pół biletu lub wcale, o czym pisaliśmy tutaj. Wówczas rzecznik prasowy ZTM informował - Operatorem biletomatów jest wybrana w konkursie przeprowadzonym przez ZTM Poznań firma Mennica Polska S.A., która odpowiada za serwis urządzeń. Wszystkie zauważone usterki biletomatów prosimy zgłaszać do Biura Obsługi Klienta ZTM pod numerem telefonu: 61 646 33 44. Warto pamiętać, że zielony kolor diody sygnalizacyjnej (diody znajdują się po obu stronach górnej listwy automatu) oznacza, że biletomat jest czynny. Kolor niebieski lub czerwony oznacza, że automat jest nieczynny
Najpopularniejsze komentarze