Usługi pogrzebowe - temat tabu? Nie z Universum!
Ostatnia dekada w Polsce to okres przełamywania kolejnych barier, przekraczania granic, co stanowi odpowiedź na duże zainteresowania tematami, o których wcześniej nikt głośno nie mówił.
Reakcje na rozmowy o pogrzebie, kremacji, planowaniu ostatniego pożegnania, przewozie zmarłych czy ekshumacji bywają różne. Na ogół jest ich tyle, ilu rozmówców. Coraz częściej jednak jedną z dominujących jest ciekawość.
Czy to źle?
Z perspektywy zakładu pogrzebowego, jak Universum, to pożądana postawa. Jest tak przede wszystkim z tego powodu, że osoba ciekawa poszukuje odpowiedzi. A kiedy pozyska wiedzę, to ta wiedza zostaje i w konsekwencji zakłady pogrzebowe mają do czynienia z bardziej świadomym klientem. Zależnie od tego, w jaki sposób prowadzą swoją działalność, taka sytuacja może je cieszyć lub martwić. Nas, jak wspomnieliśmy wcześniej, zdecydowanie cieszy. Dlaczego?
1. Klient który zadaje pytania, to klient w rozmowie z którym łatwiej określić jego oczekiwania odnośnie ceremonii. Tym samym zmniejsza się ryzyko niedomówień, odmiennego zrozumienia pewnych tematów. Ceny usług pobieramy z cennika, zlecenie generujemy w systemie informatycznym. Klient uzyskuje plan usług pogrzebowych rozpisany krok po kroku.
2. Klient z podstawową wiedzą dotyczącą branży usług pogrzebowych, to osoba, która świadomie wybiera zakład pogrzebowy. Trudniej taką osobę wprowadzić w błąd czy zmanipulować. Zakładom pogrzebowym, które podszywają się pod inne trudniej zwieść klienta. Universum zawsze działa transparentnie, wszystkie nasze pojazdy posiadają logo Universum, podobnie jak wszyscy nasi pracownicy w terenie czy w dziale obsługi posiadają odzież firmową. Dlatego nas taka sytuacja nie dotyka w sposób negatywny.
3. Ostatecznie klient taki wbrew pozorom, może okazać czasem większą wyrozumiałość wobec pracowników, np. kiedy zaistnieje konieczność poczekania chwilę z obsługą czy kiedy nie otrzyma wiążącej wyceny organizacji pogrzebu przez telefon. Mając świadomość ile dokumentów wymaganych jest przy zleceniu pogrzebu oraz czasu związanym z ich wypełnieniem, ile zmiennych wpływa na wycenę usługi klient okaże większe zrozumienie.
W Internecie jest dużo źródeł, skąd możecie Państwo czerpać wiedzę związaną z naszą branżą. Zachęcamy jednak, by części opinii nie przyjmować bezkrytycznie w całości. Nie zawsze jest tak, że dana wypowiedź odpowiada pracy wszystkich zakładów pogrzebowych lub jest zgodna z rzeczywistością dnia na każdym cmentarzu.
Jeśli ciekawi Państwa jakiś temat dotyczący branży pogrzebowej, nosicie się z jakimiś pytaniami odnośnie pochówku, pracy zakładu pogrzebowego czy na cmentarzu, to zachęcamy Państwa do kontaktu z nami.
1. Najkrótsza droga to nasz profil ma Facebooku: https://www.facebook.com/universumpoznan/
2. Adres e-mail:
3. Całodobowy telefon, gdzie możecie Państwo również zlecić dowolną usługę pogrzebową naszej firmie:
tel. 61 853 19 43
W tym miejscu tradycyjnie zachęcamy do zapisania naszego numeru w telefonie już dziś! Nigdy nie wiecie Państwo, kiedy będziecie potrzebować naszej pomocy. Pozostajemy do Państwa dyspozycji 24h/dobę.