Reklama
Reklama

Przyjechała na zakupy do Lidla, automat parkingowy był zepsuty. Za wycieraczką znalazła "mandat". Co na to APCOA?

fot. Google Street View
fot. Google Street View

Oburza się nasz Czytelnik, mąż kobiety.

Jak wyjaśnia nasz Czytelnik, sytuacja miała miejsce w piątek około 14.30 na parkingu przy Lidlu na ulicy Ostrowskiej na Szczepankowie. - Żona podjeżdża na zakupy, staje autem obok automatu parkingowego, chce uiścić opłatę, ale automat nie działa. Stojący obok człowiek w mundurku służbowym firmy APCOA informuje żonę z uśmiechem, że automat jest zepsuty, więc żona idzie na zakupy. Wraca i zastaje mandat za wycieraczką auta. Takiego bezczelnego złodziejstwa dawno nie spotkaliśmy, żona oczywiście złożyła reklamację, ale i tak do Lidla długo na zakupy nie pojedzie - pisze.

Skontaktowaliśmy się z firmą APCOA, by wyjaśnić tę sytuację. - Rzeczywiście w piątek jeden z dwóch parkometrów na tym parkingu był nieczynny z powodu awarii - tłumaczy przedstawiciel firmy APCOA. - Sprawne było urządzenie usytuowane przed wejściem do sklepu. W takim przypadku kontrolerzy APCOA zawsze informują Klientów o konieczności pobrania biletu parkingowego z działającego parkometru. Tak też było podczas kontroli przeprowadzonej przez pracownika na parkingu przy ulicy Ostrowskiej w Poznaniu. Zgodnie z regulaminem Czytelnik był zobligowany do pobrania biletu lub skorzystania z aplikacji APCOA Flow. Jeśli tego nie zrobił, wystawione wezwanie do zapłaty jest zasadne - dodaje.

- Ponadto każdy Klient parkingu sklepu LIDL ma informację na druku wezwania w pkt. 4 Pouczenie, że dowód zakupu wydany w okresie 0,5 godziny przed albo 0,5 godziny po wystawieniu wezwania jest podstawą do anulowania wezwania. Wystarczy, aby Klient złożył reklamacje i dołączył paragon z tego sklepu - zaznacza.

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

12℃
5℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
18 km
Stan powietrza
PM2.5
16.80 μg/m3
Dobry
Zobacz pogodę na jutro