Reklama

Wpłacili zaliczkę za komunię, restauracja się zamknęła i nie było kontaktu z właścicielem. Po naszym artykule odzyskali pieniądze

fot. Google Street View
fot. Google Street View

Historia ma happy end, przynajmniej dla naszej Czytelniczki.

Od środy piszemy o kłopotach klientów i pracowników restauracji Dąbrowskiego 42, która została zamknięta na początku kwietnia. Nasza Czytelniczka już jesienią zarezerwowała w lokalu komunię swojego syna i wpłaciła zaliczkę. Skarżyła się nam, że nie może skontaktować się z restauracją i nie odzyskała pieniędzy.

Jak udało nam się ustalić, restauracja nie tylko miała problem ze zwrotem zaliczek klientom, ale też nie wypłaciła wynagrodzenia wszystkim pracownikom. Co więcej, nie płaciła czynszu ZKZL-owi, od którego dzierżawi lokal. ZKZL w końcu uruchomił proces windykacyjny - chce odzyskać należności i lokal.

W piątek skontaktowała się z nami Czytelniczka, która poinformowała nas o tej sprawie. - Chciałabym jeszcze raz podziękować za opublikowanie artykułu. Restauracja następnego dnia skontaktowała się w końcu z nami i dziś zaliczka została nam zwrócona - napisała. Jak przyznaje, udało jej się znaleźć inny lokal, w którym odbędzie się uroczystość komunijna jej syna.

Restauracja Dąbrowskiego 42 w czwartek poinformowała nas, że kontaktuje się z osobami, które zarezerwowały w niej miejsca i sukcesywnie zwraca zaliczki.

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

16℃
5℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
19 km
Stan powietrza
PM2.5
6.93 μg/m3
Bardzo dobry
Zobacz pogodę na jutro