Wpłacili zaliczkę za komunię, restauracja się zamknęła i nie było kontaktu z właścicielem. Po naszym artykule odzyskali pieniądze
Historia ma happy end, przynajmniej dla naszej Czytelniczki.
Od środy piszemy o kłopotach klientów i pracowników restauracji Dąbrowskiego 42, która została zamknięta na początku kwietnia. Nasza Czytelniczka już jesienią zarezerwowała w lokalu komunię swojego syna i wpłaciła zaliczkę. Skarżyła się nam, że nie może skontaktować się z restauracją i nie odzyskała pieniędzy.
Jak udało nam się ustalić, restauracja nie tylko miała problem ze zwrotem zaliczek klientom, ale też nie wypłaciła wynagrodzenia wszystkim pracownikom. Co więcej, nie płaciła czynszu ZKZL-owi, od którego dzierżawi lokal. ZKZL w końcu uruchomił proces windykacyjny - chce odzyskać należności i lokal.
W piątek skontaktowała się z nami Czytelniczka, która poinformowała nas o tej sprawie. - Chciałabym jeszcze raz podziękować za opublikowanie artykułu. Restauracja następnego dnia skontaktowała się w końcu z nami i dziś zaliczka została nam zwrócona - napisała. Jak przyznaje, udało jej się znaleźć inny lokal, w którym odbędzie się uroczystość komunijna jej syna.
Restauracja Dąbrowskiego 42 w czwartek poinformowała nas, że kontaktuje się z osobami, które zarezerwowały w niej miejsca i sukcesywnie zwraca zaliczki.