Reklama

Wpłacili zaliczkę za komunię, restauracja się zamknęła i nie było kontaktu z właścicielem. Po naszym artykule odzyskali pieniądze

fot. Google Street View
fot. Google Street View

Historia ma happy end, przynajmniej dla naszej Czytelniczki.

Od środy piszemy o kłopotach klientów i pracowników restauracji Dąbrowskiego 42, która została zamknięta na początku kwietnia. Nasza Czytelniczka już jesienią zarezerwowała w lokalu komunię swojego syna i wpłaciła zaliczkę. Skarżyła się nam, że nie może skontaktować się z restauracją i nie odzyskała pieniędzy.

Studiujesz? Chcesz poznać pracę dla miasta? Urząd Miasta Poznania przyjmuje zgłoszenia na 4-miesięczne płatne staże. Aplikuj do 16 czerwca!
REKLAMA

Jak udało nam się ustalić, restauracja nie tylko miała problem ze zwrotem zaliczek klientom, ale też nie wypłaciła wynagrodzenia wszystkim pracownikom. Co więcej, nie płaciła czynszu ZKZL-owi, od którego dzierżawi lokal. ZKZL w końcu uruchomił proces windykacyjny - chce odzyskać należności i lokal.

W piątek skontaktowała się z nami Czytelniczka, która poinformowała nas o tej sprawie. - Chciałabym jeszcze raz podziękować za opublikowanie artykułu. Restauracja następnego dnia skontaktowała się w końcu z nami i dziś zaliczka została nam zwrócona - napisała. Jak przyznaje, udało jej się znaleźć inny lokal, w którym odbędzie się uroczystość komunijna jej syna.

Restauracja Dąbrowskiego 42 w czwartek poinformowała nas, że kontaktuje się z osobami, które zarezerwowały w niej miejsca i sukcesywnie zwraca zaliczki.

Reklama

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

18℃
8℃
Poziom opadów:
0.5 mm
Wiatr do:
19 km
Stan powietrza
PM2.5
9.00 μg/m3
Bardzo dobry
Zobacz pogodę na jutro