Call center Urzędu Miasta: masz sprawę? Zadzwoń!
Dodano piątek, 8.05.2009 r., godz. 12.40
Urząd Miasta zachęca Poznaniaków do korzystania z Call Center, które uruchomiono w UM. Obecnie pracownicy call center pomogą mieszkańcom naszego miasta uzyskać informacje dotyczące załatawiania formalności w 2 wydziałach: Komunikacji, Spraw Obywatelskich i Urzędzie Stanu Cywilnego. Biuro działa od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu. Numer telefonu : 061 646 33 44.
Poprzez call center uzyskamy niezbędne informacje o dokumentach, drukach, opłatach związanych z załatwianiem konkretnych spraw. Dodatkowo, dzięki pomocy brokerów informacji merytorycznej, możemy umówićsię na wizytę w urzędzie w konkretnym dniu i na konkretną godzinę.
Brokerzy pomogą urzędnikom obsługiwać masowe zapytania dotyczące spraw rutynowych. Jeśli okaże się, że problem musi być rozpatrzony indywidualnie - broker pomoże klientowi dotrzeć do odpowiedniej osoby, która pomoże nam go ro związać.
Biuro Informacji Teleinformatycznej integruje narzędzia, które już wcześniej zostały uruchomione przez Urząd Miasta - m.in. Biuletyn Informacji Publicznej, internetowy system rezerwacji wizyt oraz "załatw przez internet".