Reklama
Reklama

Call center Urzędu Miasta: masz sprawę? Zadzwoń!

Urząd Miasta zachęca Poznaniaków do korzystania z Call Center, które uruchomiono w UM. Obecnie pracownicy call center pomogą mieszkańcom naszego miasta uzyskać informacje dotyczące załatawiania formalności w 2 wydziałach: Komunikacji, Spraw Obywatelskich i Urzędzie Stanu Cywilnego. Biuro działa od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu. Numer telefonu : 061 646 33 44.

Poprzez call center uzyskamy niezbędne informacje o dokumentach, drukach, opłatach związanych z załatwianiem konkretnych spraw. Dodatkowo, dzięki pomocy brokerów informacji merytorycznej, możemy umówićsię na wizytę w urzędzie w konkretnym dniu i na konkretną godzinę.

Brokerzy pomogą urzędnikom obsługiwać masowe zapytania dotyczące spraw rutynowych. Jeśli okaże się, że problem musi być rozpatrzony indywidualnie - broker pomoże klientowi dotrzeć do odpowiedniej osoby, która pomoże nam go ro związać.

Biuro Informacji Teleinformatycznej integruje narzędzia, które już wcześniej zostały uruchomione przez Urząd Miasta - m.in. Biuletyn Informacji Publicznej, internetowy system rezerwacji wizyt oraz "załatw przez internet".

Maksymalna liczba znaków: 1000
Nie jesteś anonimowy, Twoje IP zapisujemy w naszej bazie danych. Dodając komentarz akceptujesz Regulamin Serwisu

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

2℃
-3℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
17 km
Stan powietrza
PM2.5
29.60 μg/m3
Dobry
Zobacz pogodę na jutro