Nowe przejście w tunelu od peronu pierwszego do ul. Matyi i dworca autobusowego
Pasażerowie długo czekali na to rozwiązanie.
Budowa tunelu rozpoczęła się w 2019 roku, o czym informowaliśmy tutaj. PKP, aby ułatwić pasażerom szybsze dotarcie do centrum, zdecydowało się na przedłużenie tunelu podziemnego dla pasażerów do ulicy Składowej i jednoczesną budowę nowego peronu. Cała inwestycja kosztowała blisko 100 milionów złotych.
Jeszcze w kwietniu tego roku trwał montaż wind oraz prace związane z montażem schodów. - Nowy segment przejścia podziemnego będzie prowadzić przez całą stację, ułatwi więc także przejście mieszkańcom Poznania, którzy będą chcieli dostać się z okolicy dworca zachodniego w stronę np. Uniwersytetu Ekonomicznego - zapewniał Radosław Śledziński z PKP PLK.
We wtorek Czytelnik Wojtek wysłał do nas zdjęcie nowego tunelu - Tak wygląda nowe przejście z tunelu przy peronie pierwszym do ul. Matyi i Składowej i na dworzec autobusowy.
Najpopularniejsze komentarze