Dantejskie sceny w kolejkach do punktów ZTM. "Angażowana jest cała dostępna kadra"
Od kilku dni dostajemy informacje od naszych Czytelników, że żeby załatwić coś w punktach ZTM trzeba uzbroić się w cierpliwość. Kilka godzin stania w kolejce nie oznacza, że zostaniemy obsłużeni. Jak już informowaliśmy powodem może być między innymi wyjątkowa sytuacja związana z aktywnością uchodźców wojennych z Ukrainy, dla których od 1 lipca zmieniły się zasady korzystania z transportu publicznego w Poznaniu i aglomeracji. Pisaliśmy o tym między innymi we wtorek. Dziś ZTM zapewnia, że cała kadra dostępna w punktach angażowana jest do obsługi klientów.
W związku ze wzmożonym ruchem w Punktach Obsługi Klienta ZTM w lokalizacjach: Dworzec Śródka, Rondo Kaponiera, Dworzec Zachodni, zwłaszcza w godzinach popołudniowych, pragniemy zapewnić, że Zarząd Transportu Miejskiego angażuje do obsługi klientów całą dostępną obecnie kadrę. Warto zauważyć, że w Punktach Obsługi Klienta zlokalizowanych w Kupcu Poznańskim, na Dębcu, os. Sobieskiego czy Junikowie sprawy załatwiane są na bieżąco, a interesantów jest dużo mniej. Dlatego wybierając moment przedłużenia ulgi czy zakupu biletu warto pomyśleć o którejś z powyższych lokalizacji, a także - jeżeli jest to możliwe - wybrać się do Punktu Obsługi Klienta w godzinach rannych - czytamy w komunikacie ZTM.
Zachęcamy do kupowania biletów drogą elektroniczną, w biletomacie lub w Punktach Sprzedaży Biletów. Należy również pamiętać, że bilety okresowe można zakupić aż 30 dni przed rozpoczęciem ich ważności, natomiast ulgę metropolitalną można zapisać/ przedłużyć od razu po rozliczeniu swojego PIT-u - nie trzeba czekać do ostatniej chwili - apelują przedstawiciele ZTM.
Najpopularniejsze komentarze