Problem z odbiorem szkła. Nagromadziło się go tyle, że leży przy kontenerach i blokuje wjazd
Mieszkańcy kamienicy problem zgłaszali w Wydziale Gospodarki Komunalnej miasta Poznań.
Brak wywozu szkła z kamienicy przy ul. Bolesława Limanowskiego w Poznaniu. W czerwcu były dwa terminy: 13 i 27, i żaden nie został zrealizowany. Wykonawca na tym terenie odbioru wszystkich odpadów jest firma Remondis - napisał do Pan Kazimierz tłumacząc, że w środę 29 czerwca mieszkańcy kamienicy wysłali zgłoszenie od Wydziału Gospodarki Komunalnej miasta Poznania. Zgłoszenie ponowiono ze względu na ponowny brak odbioru szkła.
- Wykonawca nadal nie odbierał szkła. Zgłosiliśmy to też do Straży Miejskiej. To już drugi taki przypadek ze szkłem w tym roku. Część tego szkła jest na posadce śmietnika blokując tym samym wyjazd innymi pojemnikami, a sporo zostało wrzuconych do pojemników na zmieszane i pojechało do spalarni - wyjaśnia pan Kazimierz.
Mieszkańcy otrzymali 29 czerwca odpowiedź z Wydziału Gospodarki Komunalnej, brzmiała ona następująco:
dot. UL.MATEJKI /LIMANOWSKIEGO Szanowni Państwo, w odpowiedzi na zgłoszenie dot. braku odbioru szkła, Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Poznania informuje, że zgłoszenie zostało przyjęte i przekazane do Wykonawcy. W przypadku braku realizacji zgłoszenia prosimy o ponowny kontakt. Wszystkie szczegóły i informacje o nowym systemie gospodarki odpadami dostępne są na stronie Wszystko o odpadach.
Problem nadmiaru szkła, które nagromadzone i potłuczone może stanowić zagrożenie dla dzieci lub przechodniów wciąż nie został rozwiązany. Mieszkańcy liczą na pomyślną interwencję Wydziału Gospodarki Komunalnej.