Różne materiały obić na fotelach w autobusie MPK. To testy
Fotele z czterema rodzajami obić zostały już zamontowane w autobusie z numerem bocznym 1001.
W pojazdach MPK Poznań od lat stosowane są siedzenia tapicerowane - w 2015 roku. Jednak nowoczesne tkaniny oraz pandemia, która pokazała jak ważne jest utrzymanie w czystości powierzchni dotykanych przez pasażerów, sprawiły, że MPK myśli o nowych rozwiązaniach.
Wytrzymałość i funkcjonalność nowych obić w komunikacji miejskiej będą sprawdzać pracownicy w trakcie codziennej obsługi pojazdów. Głos będą mogli oddać też pasażerowie za pośrednictwem ankiety internetowej.
Zależy nam na tym, aby w codziennym użytkowaniu zweryfikować jak sprawdzają się nowe materiały: czy są odporne na zabrudzenia, czy łatwo je utrzymać w czystości, czy są wytrzymałe, odporne na ścieranie, blaknięcie i wybarwianie - mówi Krzysztof Dostatni, prezes Zarządu MPK Poznań. Zależy nam również na opiniach pasażerów, którzy mogą ocenić, czy materiały na siedzeniach są praktyczne i estetyczne - dodaje.
Aby uzyskać jak najbardziej rzetelne opinie MPK Poznań zamierza realizować testy nowych obić siedzeń przez dłuższy czas - co najmniej rok. To pozwoli na ocenę użyteczności zastosowanych materiałów z uwzględnieniem długotrwałego, intensywnego użytkowania, różnych warunków pogodowych i wielokrotnego czyszczenia - informuje Agnieszka Smogulecka, rzecznik MPK.
Najpopularniejsze komentarze