Trzy lata temu kupił tanie smartfony. Teraz Urząd Skarbowy przypomina mu o zajęciu 425 tysięcy złotych
Klient już dawno zapomniał o tym zakupie. Przeraził się, gdy otrzymał pismo od Naczelnika Urzędu Skarbowego w Poznaniu.
Jak podaje portal spidersweb.pl zgłosił się do nich klient, który zakupił w internetowym sklepie "Bestcena" trzy smartfony. Było to na tyle dawno, że zdążył o tych zakupach zapomnieć. Minęły trzy lata od transakcji. Niedawno pan Jacek otrzymał pismo od Urzędu Skarbowego w Poznaniu. W dokumencie datowanym na 8 grudnia 2021 r. naczelnik US zawiadamia o "zajęciu innej wierzytelności pieniężnej". Pismo ze skarbówki jest na 4 strony i zawiera szczegółową tabelę należności, w której rozpisano ile, komu i z jakiego tytułu wykonawczego winna jest Bestcena - informuje spidersweb.pl
Okazuje się, że "Bestcena" jest zadłużona na 425 690 złotych wobec Urzędu Skarbowego w Poznaniu, Prezesa Zarządu Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz Naczelnika Pierwszego Wielkopolskiego Urzędu Skarbowego w Poznaniu. Urząd Skarbowy próbując odzyskać należności zwrócił się do klientów "Bestceny".
W praktyce może to oznaczać, że firma, która kupiła coś na Bestcena.pl i dopiero planuje przelać pieniądze na konto sklepu, po otrzymaniu takiego wezwania powinna przelać pieniądze na konto Urzędu, a nie Bestceny. W przeciwnym wypadku Urząd może nawet nadal domagać się tych pieniędzy - wyjaśnił spidersweb.pl
Wcześniej pisaliśmy o sklepie "Bestcena" tutaj. Ich nieuczciwym procederom przyglądał się UOKiK, a Urząd Skarbowy zablokował konto firmowe sklepu.
Najpopularniejsze komentarze