Masz coś do załatwienia w ZUS? W tym przy Dąbrowskiego spore ograniczenia
Do odwołania Sala Obsługi Klientów będzie nieczynna.
Od wtorku w ZUS przy ulicy Dąbrowskiego 12 nie można bezpośrednio załatwić spraw emerytalnych, rentowych i zasiłkowych. - Wnioski oraz dokumenty można składać na stanowisku "Dziennik podawczy" oraz - bez osobistego kontaktu z pracownikiem - do specjalnej skrzynki na dokumenty - wyjaśnia Marlena Nowicka z ZUS. - W Poznaniu, bezpośrednia obsługa klientów w sprawach emerytalno-rentowych i zasiłkowych, nadal realizowana jest przez inspektorat ZUS, przy ul. Fabrycznej 27/28 oraz II Oddział ZUS w Poznaniu, przy ul. Starołęckiej 31 - dodaje.
W ZUS przy Dąbrowskiego wciąż można załatwiać związane z płaceniem składek czy ubezpieczeń. - W związku z pandemią, Zakład zachęca do załatwiania spraw bez wychodzenia z domu i korzystania z e-wizyt. ZUS dostępny jest również przez internet, za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym. Do dyspozycji klientów ZUS jest ogólnopolska infolinia, pod numerem telefonu 22 560 16 00, dostępna od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 18:00.