Reklama
Reklama

Rząd wysłał urzędników na pracę zdalną. Jak załatwić sprawę w UMP?

fot. UMP
fot. UMP

W poniedziałek wieczorem wszedł w życie nakaz pracy zdalnej dla pracowników administracji publicznej.

Rozporządzenie premiera dotyczyły również urzędników zatrudnionych przez organy samorządowe. W Poznaniu już od kilku miesięcy spora część z nich pracuje zdalnie, a na wizytę w urzędzie trzeba się umówić. Decyzja rządu nic w tym zakresie nie zmienia.

- Obecnie dziennie średnio blisko 450 pracowników świadczy pracę zdalnie. Działania dostosowywane są do obecnej sytuacji, w wielu przypadkach kierownicy wprowadzają pracę naprzemienną, dzięki której w sytuacji zakażenia jednego pracownika, dany zespół lub wydział nie zostaje wyłączony z pracy. W dalszym ciągu zapewniamy dostępność podstawowych usług dla mieszkańców, które są im niezbędne w sprawach życia codziennego. Wypracowane rozwiązania umożliwiają sprawną obsługę klientów przy jednoczesnej jak największej ochronie zdrowia urzędników - wyjaśnił Wojciech Kasprzak, dyrektor Wydziału Organizacyjnego UMP.

Na wizytę w urzędzie najwygodniej umówić się przez internetowy system rezerwacji. Można zrobić to również telefonicznie, kontaktując się z Biurem Poznań Kontakt pod numerem 61 646 33 44 (infolinia czynna w godz. 7:30 -20:00, w dni powszednie).

Pełną informację dotyczącą funkcjonowania urzędu podczas pandemii można znaleźć tutaj.

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

7℃
4℃
Poziom opadów:
4.8 mm
Wiatr do:
23 km
Stan powietrza
PM2.5
5.40 μg/m3
Bardzo dobry
Zobacz pogodę na jutro