Reklama
Reklama

W poznańskim urzędzie załatwimy więcej spraw. Można umawiać się na wizyty przez internet

fot. UMP
fot. UMP

Urząd Miasta Poznania zwiększa liczbę spraw, które można załatwić "w okienku".

Od połowy marca bezpośrednie wizyty w urzędzie były radykalnie ograniczone. Nie można było umówić się na wizytę, a urzędnicy pracowali przede wszystkim zdalnie. Wkrótce zacznie się to zmieniać.

- Zaczynamy etapami rozszerzać zakres obsługi bezpośredniej. Pierwszym krokiem jest przywrócenie możliwość rezerwacji wizyty w urzędzie przez internet oraz zwiększenie liczby klientów obsługiwanych w "okienku". W trosce o bezpieczeństwo wprowadziliśmy limit dotyczące liczby osób przebywających w poczekalniach. Limity te są uzależnione od powierzchni miejsca wyznaczonego na oczekiwanie obsługi. Przyjęliśmy, że będzie to 1 klient na 15m2 - tłumaczył Wojciech Kasprzak, dyrektor Wydziału Organizacyjnego Urzędu Miasta Poznania.

Rezerwacji przez internet można dokonać w sprawach prowadzonych przez Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych, Urząd Stanu Cywilnego, Wydział Działalności Gospodarczej i Rolnictwa oraz Wydział Finansowy. W tym celu trzeba wejść na tę stronę.

Rezerwacja można dokonywać również telefonicznie (np. na Poznań Kontakt pod numerem 61 646 33 44) i wykorzystując kody QR, które można znaleźć w urzędzie przy ul. Libelta 16/20, Gronowej 22A, 28 Czerwca 1956 r. nr 404 oraz Słowackiego 22.

Szczegółowe informacje o zasadach pracy urzędu znajdują się tutaj.

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

10℃
0℃
Poziom opadów:
2.7 mm
Wiatr do:
22 km
Stan powietrza
PM2.5
5.29 μg/m3
Bardzo dobry
Zobacz pogodę na jutro