Jest ostateczna decyzja: Piotr i Paweł znika z rynku
Dodano czwartek, 18.07.2019 r., godz. 16.46

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta zatwierdził transakcję z 30 maja tego roku.
Zawarta wówczas umowa dotyczyła sprzedaży spółce The Spar Group Ltd. poznańskiej sieci Piotr i Paweł.
W praktyce oznacza to, że ze sklepów poznańskiej sieci znikną szyldy Piotra i Pawła, a zastąpią je symbole SPAR i Eurospar.
Założona w Poznaniu sieć od pewnego czasu zmagała się z problemami, a w końcu nabył ją fundusz TFI Capital Partners. Przyszłość marki długo stała pod znakiem zapytania, pojawiały się informacje dotyczące m.in. sprzedaży sklepów sieciom dyskontowym (kilka nabyła Biedronka). Ostatecznie Piotr i Paweł całkowicie znika z rynku.
Najpopularniejsze komentarze