Awaria systemu PEKA. Problemy z doładowaniem kart
Dodano poniedziałek, 6.05.2019 r., godz. 09.22
W niedzielny wieczór pojawiły się problemy z systemem PEKA.
Zarząd Transportu Miejskiego przyznaje, że awaria dotyczy części sprzedażowo-obsługowej systemu i nie ma obecnie możliwości doładowania karty PEKA w Punktach Obsługi Klienta ZTM oraz w Punktach Sprzedaży Biletów i poprzez stronę www.peka.poznan.pl. Bilety okresowe lub tPortmonetkę można doładować w biletomatach stacjonarnych.
- W POK i PSB oraz na stronie PEKA z uwagi na awarię niemożliwe jest m.in. doładowanie kart PEKA czy zapisanie na karcie uprawnień do ulgi. Na bieżąco prowadzona jest sprzedaż biletów tradycyjnych, czasowych itd. Kartę PEKA bez ograniczeń można doładować w sieci biletomatów stacjonarnych - informuje w swoim komunikacie ZTM.
Obecnie trwają prace mające usunąć przyczynę awarii, ale nie wiadomo kiedy część sprzedażowo-obsługowa zacznie działać poprawnie. Bez problemów funkcjonuje za to część systemu odpowiedzialna m.in. za opłacanie przejazdów z tPortmonetki na karcie PEKA.