Reklama

Ogromna awaria sieci telefonii komórkowej. Problemy występują w całym kraju

fot. niekverlaan/pixabay
fot. niekverlaan/pixabay

Od przynajmniej kilku godzin klienci sieci Virgin Mobile mają problemy z korzystaniem z usług.

O problemach informują nasi czytelnicy - Chciałem zgłosić awarię sieci Virgin. Od rana jest "brak sieci" - informuje jeden z nich. Okazuje się, że awaria ma charakter ogólnopolski, a według relacji niektórych internautów problemy zaczęły się jeszcze w środę późnym wieczorem. Klienci Virgin Mobile nie mogą skorzystać z wykupionych usług, ale też zgłosić awarii na infolinii -Drodzy klienci, w nocy miała miejsce awaria systemów. W związku z tym niedostępne są nasze usługi oraz infolinia. Jesteśmy w trakcie ich przywracania, co może potrwać dłuższą chwilę. Prosimy o cierpliwość - poinformowała sieć w komunikacie.

  • Aktualizacja
    czwartek, 21.03.2019 r., godz. 15.41
    Aktualizacja
    czwartek, 21.03.2019 r., godz. 15.41
    Awaria została usunięta - Pragniemy przeprosić wszystkich naszych klientów, którzy w dniu dzisiejszym pozbawieni byli dostępu do naszych usług. Była to pierwsza w historii Virgin Mobile tak poważna awaria, która dodatkowo miała miejsce w środku nocy. Bierzemy odpowiedzialność za tę sytuację i zrobimy wszystko, co niezbędne, aby nie powtórzyła się w przyszłości

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

15℃
9℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
25 km
Stan powietrza
PM2.5
8.75 μg/m3
Bardzo dobry
Zobacz pogodę na jutro