Problemy taborowe Kolei Wielkopolskich. Spółka chce wydzierżawić cztery elektryczne zespoły trakcyjne

EN57 Feniks | fot. mat. prasowe FPS
EN57 Feniks | fot. mat. prasowe FPS

Koleje Wielkopolskie wciąż czekają na zamówione składy PESA Elf 2, a w między czasie muszą skierować posiadane składy na okresowy przegląd. Aby uzupełnić braki taborowe, Koleje Wielkopolskie chcą wydzierżawić cztery elektryczne składy.

O opóźnieniu zamówienia na dziesięć pociągów Pesa Elf 2 pisaliśmy już na naszych łamach. Teraz portal Rynek Kolejowy informuje, że dostawa pierwszych składów została przesunięta z lutego na sierpień bieżącego roku. Problem w tym, że w połowie roku na przegląd okresowy będą musiały trafić posiadane przez spółkę składy Elf.

Tej Poznań! Lato nad Bałtykiem nie odpuszcza. Pobierowo we wrześniu kusi słońcem, plażą i spokojem - sprawdź naszą ofertę i przedłuż wakacje!
REKLAMA

Aby uzupełnić braki taborowe Koleje Wielkopolskie zdecydowały się na dzierżawę elektrycznych zespołów trakcyjnych. Koleje Wielkopolskie chciałyby wydzierżawić pojazdy na okres do końca września z możliwością przedłużenia dzierżawy do końca roku. Rynek Kolejowy spekuluje, że wszystkie wymogi Kolei Wielkopolskich spełniają zmodernizowane w Poznaniu składy EN57, które należą do Polskiego Taboru Szynowego.

Koleje Wielkopolskie czekają na oferty przez miesiąc. Wybrana zostanie najtańsza oferta.

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

20℃
11℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
21 km
Stan powietrza
PM2.5
8.50 μg/m3
Bardzo dobry
Zobacz pogodę na jutro