Szukasz stabilnej pracy i chcesz się rozwijać? Zostań Doradcą Klienta w Leroy Merlin
Ciekawa, rozwijająca, dająca poczucie stabilności i satysfakcji - tak o swojej pracy mówią Doradcy Klienta Leroy Merlin. Zastanawiasz się, jak wygląda praca na tym stanowisku? O tym opowiedzieli nam pracownicy sklepu w Swadzimiu. Dowiedz się, dlaczego warto dołączyć do ich zespołu.
Zwykle są pierwszymi osobami, które klienci spotykają w sklepie. Z ich pomocą zaplanowanie remontu, wybór odpowiednich materiałów do wykończenia domu czy stworzenia ogrodu marzeń to żaden problem. - Doradcy Klienta w Leroy Merlin służą radą i doświadczeniem. Podstawowym zadaniem na tym stanowisku jest fachowa i kompleksowa obsługa klientów, poznanie ich oczekiwań i zaproponowanie produktów najlepiej dopasowanych do potrzeb - wyjaśnia Michał Nowak, który pracuje na Dziale Ogród w sklepie w Swadzimiu. Jak dodaje, Doradca Klienta to jedno z kluczowych stanowisk w sklepie. - Doradcy Klienta odpowiadają także za porządek na dziale i ekspozycję produktów. To dzięki nim na półkach nie brakuje towaru, asortyment jest prawidłowo oznaczony, a klienci mogą robić zakupy w komfortowych warunkach.
Komunikatywni i otwarci
- W tej pracy monotonia nie istnieje. Lubię to, że codziennie poznaję nowych ludzi. Zdobywam doświadczenie nie tylko zawodowe, ale także życiowe. Na dziale budowlanym, na którym pracuję, pomagam wybrać klientom najlepsze materiały niezbędne do stworzenia ich wymarzonych domów i mieszkań, organizuję dostawy tych materiałów pod wskazany adres i załatwiam dostawy bezpośrednie do większych klientów - wyjaśnia Sławomir Bukowski, Doradca ds. Klientów Kluczowych w sklepie w Swadzimiu. Jakie cechy pomagają w pracy na tym stanowisku? - W tej pracy dobrze odnajdą się osoby otwarte i komunikatywne, które łatwo nawiązują kontakty - odpowiada bez wahania Sławomir. - Jesteśmy zespołem, dlatego ważna jest też umiejętność współpracy z innymi, kreatywność, zaangażowanie i chęć uczenia się od siebie nawzajem - dodaje Michał i przyznaje, że w pracy w Leroy Merlin najbardziej podoba mu się możliwość realizowania własnych pomysłów, które usprawniają pracę działu i całego sklepu. - Swoją przygodę z Leroy Merlin zacząłem ponad 16 lat temu i szczególnie doceniam, że cały czas jest to firma otwarta na inicjatywy pracowników i ich kreatywność np. przez program Zmień na Plus. To daje ogromną satysfakcję - podkreśla.
Elastyczny czas pracy
Sklepy stacjonarne Leroy Merlin są otwarte 7 dni w tygodniu, z wyłączeniem niedziel niehandlowych, w szerokim zakresie godzinowym, a Doradcy Klienta pracują w systemie zmianowym. Grafiki dopasowane są do potrzeb działu i często uwzględniają indywidualne oczekiwania pracowników. Dzięki temu mogą oni swobodnie realizować swoje pasje. A tych im nie brakuje. - Jestem typem majsterkowicza. Mam ogródek działkowy, na którym ciągle coś buduję, przebudowuję lub remontuję. Zawsze jest coś do naprawy lub ulepszenia - śmieje się Sławomir i podkreśla, że dzięki Leroy Merlin swoją pasję realizuję także w pracy.
Tu możesz się rozwijać
W Leroy Merlin można rozwijać nie tylko pasje, ale także kwalifikacje. Rozwój pracowników to jeden z priorytetów firmy. Nowo zatrudnione osoby już na starcie przechodzą specjalistyczne szkolenia, podczas których zdobywają wiedzę produktową, uczą się jak budować relacje z klientami oraz poznają historię firmy. Odbywają także trzymiesięczny staż pod okiem opiekuna. Dzięki temu do zespołu Leroy Merlin mogą dołączyć osoby, które do tej pory nie miały doświadczenia w handlu i branży budowlano-dekoracyjnej. Z kolei Doradcy Klienta, którzy chcą budować swoją dalszą karierę, mogą zgłosić się do programu Akademia Orląt. Umożliwia on zdobycie nowych kwalifikacji i awans na wyższe stanowisko - Koordynatora ds. Sprzedaży. Taki kilkumiesięczny program wypełniony szkoleniami i warsztatami ma za sobą Stanisław Piotrowski, Koordynator ds. Sprzedaży na Dziale Elektrycznym. - W firmie pracuję już 12 lat. Zawsze interesowałem się budownictwem i dlatego wybrałem firmę o takim profilu. Zdecydowałem się na Leroy Merlin ze względu na dobre opinie, które o niej słyszałem. Teraz sam mogę potwierdzić, że praca w Leroy Merlin daje poczucie stabilizacji. Jest to rzetelny pracodawca, który potrafi doceniać swoich pracowników i dba o ich rozwój.
Stabilna praca z benefitami
Stanisław w swojej pracy najbardziej lubi kontakt z ludźmi i kreatywność, którą może się wykazać w kontakcie z klientami. Wysoko ceni też benefity, które Leroy Merlin zapewnia swoim pracownikom. Standardem w firmie jest umowa o pracę, prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie, karta MultiSport czy atrakcyjny system premii kwartalnych i rocznych. Każdy z pracowników otrzymuje także smartfon do użytku służbowego i prywatnego, a po dwóch latach od zatrudnienia może skorzystać z pożyczki na zakup swojego pierwszego mieszkania na preferencyjnych warunkach. - Dla mnie bardzo istotne jest dodatkowe ubezpieczenie oraz prywatna opieka medyczna, które umożliwia mi umówienie się na szybką wizytę do specjalisty z dziećmi. Cenię sobie również akcjonariat, który pozwala pracownikowi na bycie współwłaścicielem firmy i oszczędzanie na przyszłość - wylicza.
Chcesz przekonać się o innych zaletach pracy w Leroy Merlin? Postaw na swój rozwój i dołącz do zespołu Leroy Merlin w Swadzimiu. Oferty pracy na stanowisku m.in. Doradcy Klienta znajdziesz na stronie kariera.leroymerlin.pl.
Zaaplikuj już dziś!