Wirtualny Monitor PEKA wciąż nie działa. "Trwa ustalanie przyczyn usterki"
Dodano wtorek, 8.01.2019 r., godz. 14.06

Wciąż nie wiadomo kiedy znikną problemy z Wirtualnym Monitorem PEKA.
O sprawie pisaliśmy w ubiegłym tygodniu. Narzędzie ma ułatwiać podróż pasażerom komunikacji miejskiej i informować o rzeczywistym czasie odjazdu pojazdu z danego przystanku. Wiele osób podróżujących z tramwajów i autobusów narzeka, że po awarii trudniej im planować poruszanie się po mieście.
Zarząd Transportu Miejskiego kilka dni temu wydał komunikat, w którym poinformował o zgłoszeniu sprawy do wykonawcy systemu PEKA. System wciąż jednak nie działa.
- Trwa diagnozowanie usterki przez wykonawcę - powiedziała nam we wtorek Agnieszka Smogulecka z ZTM. - Niestety, w chwili obecnej podanie daty przywrócenia sprawności systemu jest niemożliwe - przyznała.
ZTM jest w tej sprawie zależny od działań firmy odpowiedzialnej za stworzenie i obsługę Wirtualnego Monitora. Wszelkie koszty związane z diagnozą i naprawą usterki poniesie wykonawca.