PKN Orlen reaktywuje stacje benzynowe pod szyldem CPN i Petrochemii Płock
O pomyśle reaktywacji marki CPN pisaliśmy już w ubiegłym roku. Okazja do przywrócenia historycznych marek nadarzyła się przy okazji 20. rocznicy powstania koncernu PKN Orlen.
Informacje o pomyśle na reaktywację marki CPN pojawiły się w połowie 2017 roku. Teraz okazuje się, że do życia przywrócone zostaną marki CPN i Petrochemia Płock - Mimo, że jesteśmy firmą nowoczesną, pamiętamy o historii naszej firmy. Jej ważnym rozdziałem jest CPN, jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Logotyp CPN należy do klasyki polskiego wzornictwa i jest unikatowym dziełem sztuki. Jest on eksponowany m.in. w Muzeum Narodowym w Warszawie. Wiemy też, że marka wciąż żyje w świadomości Polaków, którzy traktują ją z dużym sentymentem. Reaktywując markę chcemy naszym klientom dać okazję do tego, by mogli bezpośrednio obcować z dziedzictwem nierozerwalnie związanym z historią Polski i rodzimej motoryzacji - powiedział Marcin Stefaniak, dyrektor Biura Promocji i Reklamy, PKN Orlen.
Na chwilę obecną wiadomo, że rebranding przejdą dwie stacje należące do koncernu. Stacja pod marką CPN pojawi się na warszawskiej Pradze, a na stacji w Bodzanowie koło Płocka pojawi się szyld Petrochemii Płock. Zmiana szyldu nie wpłynie na ofertę stacji.
Najpopularniejsze komentarze