Polska sieć handlowa goni Biedronkę. W tym roku otwarła już 120 nowych sklepów
Choć branża handlowa przeżywa w ostatnim czasie kryzys, to opiera mu się polska sieć handlowa Dino.
O problemach branży handlowej pisaliśmy na naszych łamach kilkukrotnie. We wrześniu przytaczaliśmy między innymi dane wywiadowni gospodarczej Bisnode Polska, z których wynika,że w ciągu ostatnich dwóch lat z mapy Polski zniknęło około 10000 sklepów spożywczych i ponad 800 warzywniaków.
Okazuje się, że kryzysowi opiera się polska sieć Dino. Z komunikatu prasowego sieci wynika, że od stycznia do września otwarto 120 nowych sklepów, a w tym samym okresie ubiegłego roku nowych sklepów było 90. Dziś Dino ma w całej Polsce 895 sklepów, a do 2020 roku chce mieć ich nawet 1200.
Ciekawie wygląda natomiast porównanie dynamiki z bezpośrednim konkurentem czyli Biedronką. Dino kwartalnie otwierał w tym roku 40 placówek. Biedronka zaledwie 15, a jednocześnie likwidowała 10 sklepów. Jednak to Biedronka jest wciąż liderem i posiada już blisko 3000 sklepów.
Najpopularniejsze komentarze