Reklama

Kampania poznańskiego Muzeum Narodowego najpierw stała się hitem internetu, a teraz zdobyła nagrodę na festiwalu w Cannes

fot. MuzNarPoz
fot. MuzNarPoz

Seria filmów "Muzeum? Żebyś wiedział" została doceniona w prestiżowym konkursie Cannes Corporate Media & TV Awards.

W maju poznańskie Muzeum Narodowe wypuściło do Internetu filmy zachęcające do złożenia im wizyty. Produkcje autorstwa Guzik-Owcy Creative Films wyróżniały się na tle innych obrazów reklamujących instytucje kulturalne. Dzięki zabawnej formule i przewrotnym dialogom szybko stały się viralem, w niektórych przypadkach przekraczając nawet barierę 100 tysięcy wyświetleń, co przy tego typu produkcjach jest wynikiem więcej niż dobrym.

Studiujesz? Chcesz poznać pracę dla miasta? Urząd Miasta Poznania przyjmuje zgłoszenia na 4-miesięczne płatne staże. Aplikuj do 16 czerwca!
REKLAMA


Jak się okazuje, gust internautów nie jest wcale tak odległy od opinii fachowców zasiadających w jury renomowanego konkursu. Pomysł Alicji Hafke i Marzeny Prusińska z działu marketingu Muzeum Narodowego w Poznaniu został doceniony także i przez jurorów, wśród których byli m.in. laureaci Oscara i Emmy. Poznańska kampania na festiwalu w Cannes mierzyła się z około tysiącem filmów nadesłanych z 47 krajów. I wygrała.

Delegacja reprezentująca poznańską instytucję "Srebrnego Delfina" odebrała podczas uroczystej gali 27 września.

Reklama

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

17℃
8℃
Poziom opadów:
0.4 mm
Wiatr do:
21 km
Stan powietrza
PM2.5
11.60 μg/m3
Bardzo dobry
Zobacz pogodę na jutro