Reklama
Reklama

Kampania poznańskiego Muzeum Narodowego najpierw stała się hitem internetu, a teraz zdobyła nagrodę na festiwalu w Cannes

fot. MuzNarPoz
fot. MuzNarPoz

Seria filmów "Muzeum? Żebyś wiedział" została doceniona w prestiżowym konkursie Cannes Corporate Media & TV Awards.

W maju poznańskie Muzeum Narodowe wypuściło do Internetu filmy zachęcające do złożenia im wizyty. Produkcje autorstwa Guzik-Owcy Creative Films wyróżniały się na tle innych obrazów reklamujących instytucje kulturalne. Dzięki zabawnej formule i przewrotnym dialogom szybko stały się viralem, w niektórych przypadkach przekraczając nawet barierę 100 tysięcy wyświetleń, co przy tego typu produkcjach jest wynikiem więcej niż dobrym.

Nie czekaj. Od 1 stycznia 2024 roku korzystanie z bezklasowych kotłów będzie karalne. Wymień kopciucha w miejskim programie Kawka Bis. Więcej informacji na: www.poznan.pl/kawka
REKLAMA


Jak się okazuje, gust internautów nie jest wcale tak odległy od opinii fachowców zasiadających w jury renomowanego konkursu. Pomysł Alicji Hafke i Marzeny Prusińska z działu marketingu Muzeum Narodowego w Poznaniu został doceniony także i przez jurorów, wśród których byli m.in. laureaci Oscara i Emmy. Poznańska kampania na festiwalu w Cannes mierzyła się z około tysiącem filmów nadesłanych z 47 krajów. I wygrała.

Delegacja reprezentująca poznańską instytucję "Srebrnego Delfina" odebrała podczas uroczystej gali 27 września.

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

0℃
-3℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
21 km
Stan powietrza
PM2.5
76.93 μg/m3
Zły
Zobacz pogodę na jutro