Reklama
Reklama

Kampania poznańskiego Muzeum Narodowego najpierw stała się hitem internetu, a teraz zdobyła nagrodę na festiwalu w Cannes

fot. MuzNarPoz
fot. MuzNarPoz

Seria filmów "Muzeum? Żebyś wiedział" została doceniona w prestiżowym konkursie Cannes Corporate Media & TV Awards.

W maju poznańskie Muzeum Narodowe wypuściło do Internetu filmy zachęcające do złożenia im wizyty. Produkcje autorstwa Guzik-Owcy Creative Films wyróżniały się na tle innych obrazów reklamujących instytucje kulturalne. Dzięki zabawnej formule i przewrotnym dialogom szybko stały się viralem, w niektórych przypadkach przekraczając nawet barierę 100 tysięcy wyświetleń, co przy tego typu produkcjach jest wynikiem więcej niż dobrym.

Jak się okazuje, gust internautów nie jest wcale tak odległy od opinii fachowców zasiadających w jury renomowanego konkursu. Pomysł Alicji Hafke i Marzeny Prusińska z działu marketingu Muzeum Narodowego w Poznaniu został doceniony także i przez jurorów, wśród których byli m.in. laureaci Oscara i Emmy. Poznańska kampania na festiwalu w Cannes mierzyła się z około tysiącem filmów nadesłanych z 47 krajów. I wygrała.

Delegacja reprezentująca poznańską instytucję "Srebrnego Delfina" odebrała podczas uroczystej gali 27 września.

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

7℃
-2℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
11 km
Stan powietrza
PM2.5
11.25 μg/m3
Bardzo dobry
Zobacz pogodę na jutro