Poznańscy studenci najlepszymi marketingowcami w Europie!
Połączone siły UAM i UEP pracowały przez wiele miesięcy nad projektem, który dał im zwycięstwo w Global Online Marketing Academic Challenge 2018.
Zespół studentów z UAM i UEP w składzie: kapitan - Mateusz Halicki (UEP), Dawid Śliwiński (UAM), Sebastian Jastrzębski (UAM) i Aleksander Kempa (UAM) pod opieką dra Wojciecha Czarta zajął pierwsze miejsce w Europie w ramach poważnej międzynarodowej rywalizacji. Co ważne, ich wyczyn nie opierał się na żadnej symulacji, czy też hipotetycznej sytuacji, ale na bardzo realnych dokonaniach.
Konkurencja pomiędzy studentami różnych europejskich krajów polegała na przygotowywaniu i przeprowadzeniu 3-tygodniowej kampanii marketingowej integrującej platformy Google Ads (AdWords), Facebook oraz LinkedIn. Przedstawiciele UAM-u ze wsparciem swojego, wywodzącego się z UEP-u kapitana, zajęli się kampanią promocyjną dla firmy OgarniamPrad.pl, czyli pierwszej w Polsce dedykowanej platformy aukcyjnej, umożliwiającej w czasie rzeczywistym licytacje zakupu i sprzedaży energii w ramach grupowych aukcji odwrotnych.
To nie pierwszy sukces podopiecznych dr Czarta, który prowadzi na UAM-ie zajęcia poświęcone tematyce e-commerce i marketingu internetowego. Prócz tego, że nauczycielem, dr Czart jest również członkiem Global Academic Panel firmy Google.