Reklama

Gwiazdy filmu, telewizji i Internetu opowiedzą o Powstaniu Wielkopolskim i obchodach setnej rocznicy jego wybuchu

fot. MaturaToBzduraTv
fot. MaturaToBzduraTv

Urząd Marszałkowski wybrał agencję kreatywną, która poprowadzi ogólnopolską promocję powstania. Jej początkiem ma być sobotni piknik na Łęgach Dębińskich.

"Wolność liczy się w każdym wieku" - tak brzmi hasło wielkiej kampanii zorganizowanej przez Urząd Marszałkowski. Przed tygodniem zapadła wreszcie decyzja, której profesjonalnej agencji powierzyć misję popularyzacji o największym, udanym zrywie niepodległościowym Polaków. Z ośmiu firm, który wystartowały do przetargu, wybór padł na 4Frame. Zaoferowana przez tę firmę cena była bardzo podobna do tych proponowanych przez konkurencję. Musiała więc zdecydować wizja przedstawiona przez warszawską agencję.

Wszystko rozpocznie się piknikiem powstańczym, który odbędzie się 15 września o godzinie 14:00 na Łęgach Dębińskich. W programie pikniku znajduje się m.in. miasteczko, w którym dojdzie do rekonstrukcji walk, szpitala polowego oraz powstańczych biwaków. Na Łęgach będzie można też wziąć udział w zabawie w specjalnie utworzonym escape roomie i zrobić sobie zdjęcie stylizowane w klimacie retro. Piknik zakończy wieczorny koncert, w ramach którego zagra Kayah. To wydarzenie będzie jednak tylko zaakcentowaniem początku obchodów stulecia wybuchu powstania.

Ważnym elementem świętowania ma być popularyzacja wiedzy na temat nieznanego dotąd w reszcie kraju niepodległościowego zrywu. Do tego celu agencja obsługująca kampanię zaangażowała aktorów i gwiazdy Internetu. O przebiegu powstania, wcielając się w rolę jego uczestników, opowiadać będą więc ambasadorowie akcji: Katarzyna Herman, Jan Wieczorkowski, Olga Kalicka i Mateusz Damięcki. Filmy z ich udziałem będą się ukazywać na specjalnie utworzonym w tym celu kanale od 19 września. Za to w październiku i listopadzie o powstaniu na swoich kanałach opowiadać mają znani youtuberzy, prowadzący profile Matura To Bzdura TV, Urbex History, Planeta Faktów i Topowa Dycha.

Zwycięska oferta kampanii zaproponowana przez 4Frame opiewała na 2,45 mln zł.

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

15℃
9℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
25 km
Stan powietrza
PM2.5
7.68 μg/m3
Bardzo dobry
Zobacz pogodę na jutro