Reklama
 Pogoda jutro  Pogoda Poznań
12 8
Reklama

4000 klientów sklepu Agencji Mienia Wojskowego w rok: na urodziny możesz wygrać brelok w kształcie naboju

KaT
środa, 21.02.2018 r.
godz. 13.47
KaT | środa, 21.02.2018 r., godz. 13.47
4000 klientów sklepu Agencji Mienia Wojskowego w rok: na urodziny możesz wygrać brelok w kształcie naboju
Takie tłumy ustawiły się przed sklepem AMW w dniu otwarcia - fot. Szymon Iwanicki

Mija pierwszy rok działalności sklepu Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu. Przez 12 miesięcy 4000 klientów kupiło w nim towar za łącznie ponad 250 tysięcy złotych.

zakładka
POGODA
DZISIAJ
pogoda
16°C 1012 hPa
JUTRO
pogoda
12°C 1015 hPa
POJUTRZE
pogoda
13°C 1030 hPa
NAJPOPULARNIEJSZE WIADOMOŚCI

Urodzinowe uroczystości zaplanowano na 1 marca. Z tej okazji pojawi się nowy asortyment. - Do sprzedaży trafią mundury polowe wzór 93 w komplecie ze spodniami i bluzą, rękawice wzór 93, kurtki – czołgisty,  oraz wiatrówki przeciwdeszczowe z kapturem, a także kultowe kalesony. Za 30 zł można będzie można kupić nowe koszule, dostępne w kolorze niebieskim, białym, khaki i stalowym. A dokładając 20 zł ekstra zostać właścicielem rogatywki. Nieco więcej trzeba zapłacić za czapki futrzane (60 zł) i płaszcze letnie (70 zł). Do kupienia są też zestawy do czyszczenia butów oraz obuwie. Nieużywane trzewiki wojskowe, o które chętnie pytają potencjalni kupcy, wyceniono na 120 zł - wyjaśnia Agencja Mienia Wojskowego.

Ale pierwsze urodziny to okazja nie tylko do zrobienia zakupów. 1 marca w sklepie odbywać się będzie loteria, w której do wygrania jest 200 gadżetów - m.in. lornetki, kubki termiczne oraz breloki w kształcie nabojów. Nie zabraknie też wojskowej grochówki i przygotowanej specjalnie na urodziny wystawy eksponatów z Muzeum Broni Pancernej.

Przypomnijmy, że pierwszy w Poznaniu sklep AMW otwarto 28 lutego ubiegłego roku, a na otwarciu pojawiło się ponad… 300 osób. Choć otwarcie zaplanowano na 9.00, pierwsi klienci ustawili się w kolejce już o 4.00 nad ranem. Co cieszyło się największym zainteresowaniem klientów przez ten rok? - Największym hitem były elementy umundurowania: wojskowe peleryny, spodnie, bluzy, dresy, kurtki i kapelusze. Chętnie kupowano też koce. Dużym wzięciem cieszyły się peleryny-namioty, których Agencja sprzedała aż 1540 sztuk. Z kolei kapelusze w kamuflażu pustynnym znalazły blisko 1000 nabywców - dodaje. Z półek sklepu znikały też instrumenty muzyczne (werble, saksofony, klarnety czy gitary).

Do kasy sklepu w rok trafiło w sumie około ćwierć miliona złotych. Pieniądze są przeznaczane na Fundusz Modernizacji Sił Zbrojnych. Przypominamy, że sklep znajduje się przy ulicy Dojazd 30, a jest otwarty we wtorki i czwartki w godzinach 9.00 - 13.00.

Reklama