Po 26 latach z rynku znika magazyn Bravo
Magazyn Bravo pojawił się na rynku w 1991 roku i bardzo szybko znalazł szerokie grono czytelników wśród młodych ludzi. Od lat notowało jednak spadki sprzedaży, a w czwartek wydawnictwo Bauer poinformowało o zamknięciu tytułu.
Magazyn Bravo pojawił się w Polsce wraz z wydawnictwem Bauer w 1991 roku i był powiewem zachodu dla ówczesnej młodzieży. Pismo przez wiele lat było chętnie kupowane, ale w ostatnich latach nastąpił znaczny odpływ czytelników, który ostatecznie doprowadził do jego zamknięcia -27 grudnia ukazał się ostatni numer dwutygodnika "Bravo". Decyzja Wydawcy związana jest z jednej strony ze zmianami preferencji i sposobu konsumpcji mediów grupy docelowej, a z drugiej strony ze strategią opartą na dywersyfikacji segmentu poprzez wprowadzanie tematycznie profilowanych magazynów ("Tube News") i wydań specjalnych ("Bravo Sport poleca: Białoczerwoni!") - czytamy w oświadczeniu wydawnictwa Bauer przesłanym do mediów.
Jeszcze dziesięć lat temu nakład Bravo sięgał 250000 egzemplarzy, a we wrześniu bieżącego roku zanotowano sprzedaż na poziomie 11 622 egzemplarzy. W ostatnich latach naczelnym Bravo był Michał Wiśnicki, pismo kosztowało 2,99 zł i liczyło 40 stron. Część dziennikarzy tworzących magazyn otrzymało wypowiedzenie, a pozostali zostaną skierowani do prac przy innych wydawnictwach Bauera.