Kontrolerzy biletów będą mieć nowe legitymacje

Tuż po Bożym Narodzeniu rozpocznie się wymiana legitymacji używanych przez kontrolerów biletów.
Akcja ma ruszyć 28 grudnia. - W związku z tym, do 10 stycznia 2018 roku kontrolerzy w tramwajach i autobusach na liniach organizowanych przez ZTM mogą dysponować zarówno legitymacjami starego, jak i nowego wzoru - informuje Zarząd Transportu Miejskiego.
Wymiana jest prowadzona w związku z wygaśnięciem terminu ważności obecnie używanych dokumentów. Przy okazji zmieniona zostanie szata graficzna.
- Nowe legitymacje kontrolerów będą miały postać plastikowej karty, z naniesionymi na nią zdjęciem i numerem służbowym osoby uprawnionej do sprawdzania biletów oraz hologramem ZTM i datą ważności legitymacji. Na zielonym tle umieszczono logo ZTM. Na odwrocie umieszczono również datę wystawienia legitymacji wraz z podpisem dyrektora ZTM, pieczątką oraz upoważnieniem do prowadzenia kontroli - czytamy w komunikacie ZTM.