Jesteś zadowolony z komunikacji miejskiej? Trwa badanie satysfakcji klientów
Na zlecenie Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu do piątku trwać będzie badanie satysfakcji klientów komunikacji miejskiej i podmiejskiej działającej pod pieczą ZTM. Pasażerowie mogą się też wypowiedzieć na temat stron internetowych PEKA i ZTM.
Podobnie jak w ubiegłych latach ZTM pyta pasażerów, czy są zadowoleni z poruszania się autobusami i tramwajami. Od poniedziałku w pojazdach pojawiają się ankieterzy, którzy pytają m.in. o to z jakich linii korzystamy najczęściej, ile razy musimy się przesiadać czy z jakich biletów korzystamy. Na przystankach możemy natomiast być zapytani o punktualność pojazdów czy ich czystość. - Ankiety dotyczą także obsługi w Punktach Obsługi Klienta i Biurach Obsługi Klienta - mówi Bartosz Trzebiatowski z ZTM.
W ramach badania zdecydowano się także na zapytanie pasażerów o to, czy są zadowoleni ze stron internetowych ZTM i PEKA. Są tu m.in. pytania o awarie i błędy na stronach, a także o częstotliwość zaglądania na te portale. Udział w tym badania można wziąć przez internet TUTAJ. - Badanie satysfakcji klientów potrwa do najbliższego piątku, a później kwestionariusze będą analizowane, by przygotować wyniki - dodaje Trzebiatowski.
Najpopularniejsze komentarze