PKN Orlen chce reaktywować markę CPN
Marka CPN zniknęła z rynku w 2000 roku, kiedy została zastąpiona przez Orlen. Teraz, jak donosi agencja ISBNews, koncern rozważa reaktywację dobrze znanej marki.
Z informacji agencji ISBNews wynika, że pojawiły się próby przejęcia logo CPN, a PKN Orlen chcąc zabezpieczyć swoje prawa do historycznego logo, postanowił zmienić logo jednej ze stacji na warszawskiej Pradze. Informację na ten temat opublikowano również w serwisie Twitter i to za pomocą tego serwisu koncern PKN Orlen odniósł się do informacji - Jesteśmy właścicielem znaku CPN i analizujemy, czy odtworzenie pojedynczych historycznych stacji ma uzasadnienie marketingowe i biznesowe. Nie podjęliśmy żadnych decyzji w tym zakresie - czytamy w komunikacie.
Centrala Produktów Naftowych została utworzona w 1945 roku. Polski Koncern Naftowy powstał po połączeniu CPN S.A. i Petrochemii Płock S.A. w 1999 roku. Od 2000 roku działa pod nazwą Orlen.
Najpopularniejsze komentarze