Reklama
Reklama

PKN Orlen chce reaktywować markę CPN

fot. S. Kuruliszwili/wikimedia/Public Domain
fot. S. Kuruliszwili/wikimedia/Public Domain

Marka CPN zniknęła z rynku w 2000 roku, kiedy została zastąpiona przez Orlen. Teraz, jak donosi agencja ISBNews, koncern rozważa reaktywację dobrze znanej marki.

Z informacji agencji ISBNews wynika, że pojawiły się próby przejęcia logo CPN, a PKN Orlen chcąc zabezpieczyć swoje prawa do historycznego logo, postanowił zmienić logo jednej ze stacji na warszawskiej Pradze. Informację na ten temat opublikowano również w serwisie Twitter i to za pomocą tego serwisu koncern PKN Orlen odniósł się do informacji - Jesteśmy właścicielem znaku CPN i analizujemy, czy odtworzenie pojedynczych historycznych stacji ma uzasadnienie marketingowe i biznesowe. Nie podjęliśmy żadnych decyzji w tym zakresie - czytamy w komunikacie.

Centrala Produktów Naftowych została utworzona w 1945 roku. Polski Koncern Naftowy powstał po połączeniu CPN S.A. i Petrochemii Płock S.A. w 1999 roku. Od 2000 roku działa pod nazwą Orlen.

Najczęściej czytane w tym tygodniu

Dziś w Poznaniu

4℃
-2℃
Poziom opadów:
0 mm
Wiatr do:
14 km
Stan powietrza
PM2.5
9.30 μg/m3
Bardzo dobry
Zobacz pogodę na jutro