Aforti sponsorem strategicznym Lecha Poznań
Zgodnie z nieoficjalnymi informacjami firma Aforti została w poniedziałek zaprezentowana jako nowym sponsor strategiczny Lecha Poznań.
Grupa Finansowa Aforti Holding już wcześniej współpracowała z Kolejorzem, a teraz jej logo zajęło centralne miejsce na koszulkach piłkarzy. - Lech Poznań jest klubem, który bardzo dynamicznie się rozwija i z roku na rok zyskuje coraz większe uznanie. Również w świecie biznesu, który często bardzo ostrożnie podchodzi do współpracy z przedstawicielami sportu. Fakt, że Aforti Holding po rocznej współpracy z nami zdecydował się na zwiększenie swojego zaangażowania w Kolejorza, i to na poziomie dotychczas rekordowym dla Klubu, tylko potwierdza, że nasza wizja i obrana przez nas strategia wiodą nas w odpowiednim kierunku - powiedział prezes Karol Klimczak.
- Działalność Grupy koncentruje się obecnie wokół rozbudowy pakietu usług kierowanych do firm z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw, rozwoju nowych linii biznesowych oraz poszerzania zasięgu geograficznego. Skupiamy się na dbaniu o jakość i szerokość naszej oferty. Wypracowaliśmy optymalną ścieżkę rozwoju, która przynosi korzyści Grupie i jej Klientom. Naszym celem jest wyznaczanie nowych standardów kompleksowej obsługi klientów z sektora MŚP - komentował Klaudiusz Sytek, Prezes Zarządu Aforti Holding S.A.
Nowy sponsor strategiczny zapowiada m.in. wspólne akcje z kibicami. W poniedziałek na ręce Radosława Majchrzaka, prezesa SKLP, przekazano sektorówkę przedstawiającą nowy trykot meczowy Kolejorza.
Oferta Aforti Holding skierowana jest do przedsiębiorców i firm z sektora MŚP (mikro, małych i średnich przedsiębiorstw). W portfelu jej usług znajduje się kompleksowa obsługa klienta biznesowego w zakresie finansów osobistych i zarządzania kapitałem przedsiębiorstw.
Umowa o współpracy będzie ważna przez 3 lata.