Firma STS wciąż będzie widoczna na strojach piłkarzy Kolejorza
30 czerwca to ostatni dzień firmy STS w roli sponsora strategicznego Lecha Poznań. Bukmacher wciąż będzie jednak wspierać Kolejorza.
Klub na poniedziałek zaplanował konferencję prasową. Podczas niej oficjalnie poznamy nazwę podmiotu, który zajmie centralne miejsce na koszulkach meczowych piłkarzy. Będzie to Aforti, do tej pory sponsor premium.
1 lipca wejdzie w życie umowa nadająca taki status STS. Porozumienie będzie ważne do końca sezonu 2019/20. Logo bukmachera pojawi się na spodenkach meczowych pierwszego zespołu. - To dla nas powód do dumy, że współpraca ze sponsorem jest kontynuowana tak długo. W 2020 roku upłynie 7 lat od momentu rozpoczęcia współpracy, a nikt z nas nie zakłada, że to będzie koniec wspólnych działań. Przeżyliśmy razem wzloty i upadki, jesteśmy ze sobą na dobre i złe. W polskim sporcie nasze działania mogą być wzorowym przykładem dla innych - powiedział prezes Lecha, Karol Klimczak.
STS wielokrotnie włączał się w różnego rodzaju akcje dla kibiców. To ma się nie zmienić. - Za nami ponad cztery lata owocnej współpracy. W tym okresie Klub wykazywał się profesjonalizmem w bieżącej obsłudze sponsorskiej. Tym bardziej cieszymy się, że będziemy nadal działać wspólnie. Planujemy w dalszym ciągu wspierać Lecha oraz inicjować i realizować kolejne przedsięwzięcia skierowane do kibiców. Nowa formuła współpracy jest częścią długofalowej strategii realizowanej przez firmę - zapowiedział prezes bukmachera, Mateusz Juroszek.