Lech Poznań będzie mieć nowego sponsora strategicznego
Dodano poniedziałek, 26.06.2017 r., godz. 14.00
Firma STS potwierdziła w poniedziałek, że wkrótce przestanie być strategicznym sponsorem Lecha Poznań.
Bukmacher współpracuje z Kolejorzem od ponad 4 lat - logo firmy zagościło na koszulkach w kwietniu 2013 roku. STS włączał się ponadto w liczne akcje skierowane dla kibiców, a prezesowi Mateuszowi Juroszkowi zdarzało się dość krytycznie wypowiadać np. na temat Mariusza Rumaka.
- Po podpisaniu kontraktu i pojawieniu się logo STS na koszulkach drużyna odniosła cztery zwycięstwa z rzędu, z których pierwsze miało miejsce 21 kwietnia 2013 roku nad Zagłębiem Lubin. Lech wygrał wtedy 3:1. Spotkanie to, jak i wiele kolejnych, wspominam z sentymentem. W czasie współpracy Kolejorz dostarczył wielu emocji czterokrotnie stając na podium Ekstraklasy i zdobywając mistrzostwo Polski w 2015 roku - napisał Juroszek w opublikowanym w poniedziałek liście otwartym.
Logo STS po raz ostatni pojawi się na koszulkach lechitów podczas najbliższego spotkania eliminacji Ligi Europy z FK Pelister, ponieważ formalnie umowa o współpracy wygasa 30 czerwca. Bukmacher nadal ma wspierać Kolejorza, ale już w mniejszym zakresie.
Nazwa nowego partnera strategicznego klubu powinna zostać ogłoszona na początku lipca.
To były owocne 4 lata współpracy z @lechpoznan. Dziękuję! pic.twitter.com/nLQpCfJaDo
— Mateusz Juroszek (@MateuszJuroszek) 26 czerwca 2017